جمعه دهم فروردین ماه

در ایستگاه پنجم لیگ ۲۱ چه گذشت؟

لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور همچنان با فراز و فرود تیم ها دست به گریبان هستند. در این بین اما پرسپولیس و استقلال هنوز در حد ایده آل دوستداران میلیونی این دو باشگاه ظاهر نشدند.

*در شرایطی هفته پنجم رقابت های لیگ برتر سپری شد، پرسپولیس واستقلال بار دیگر روی زمین سفت گرفتار شدند. استقلال در تهران و در حضور تماشاگران خود مقابل نساجی ترمز کرد و پرسپولیس در رفسنجان مقابل مس این شهر با خوش شانسی از شکست گریخت.

 

*سپاهان این تیم پر مهره به عادت بدی مبتلا شده است.اینان چند هفته ای دچار چالش شده است و در برابر تراکتور که با سولدو مربی جدید پوست انداخته اند، برای کسب نتیجه تساوی رضایت داده است.

 

*پیکان در خانه اش مقابل تیم تازه وارد فجر تن به شکست داد. فجر خوب گل زد وخوب ان را حفظ کرداما پیکان حکایت گاهی خنده وگاهی گریه را دارد.یک روز غیر ممکن را با کسب یک نتیجه ایده ال به ممکن تبدیل می سازد ودر دیدار بعد مثل بازی فجر چنان دیده می شود که پنداری این تیم برای لیگ برتری بسته نشده است! فجری ها از این فرصت خوب سود بردند.

 

*آلومینیوم اراک با رسول خطیبی بد جوری در حال تاخت وتاز است. با شکست نفت مسجد سلیمان در حال حاضر صدرنشین است، اما کمالوند مربی نفت با این شکست موقعیتش به خطر افتاد.

 

*پدیده مشهد برابر ذوب آهن شکست را پذیرفت تا رضا مهاجر مربی سابق پدیده بیانیه تندی را علیه اکبر میثاقیان منتشر کند. گرچه خود میثاقیان به علت عارضه قلبی هنوز مجوز پزشکی برای نشستن روی نیمکت را به دست نیاورده است.

 

 

*گل گهر با قلعه نوعی در شروع لیگ آتشین شروع کرده بود، اکنون آن آتش رو به خاموشی است. تساوی مقابل نفت آبادان  در روز سخت حاصل شد. گرچه تیم منصوریان روز به روز خودرا پیدا می کند.

 

*فولاد با نکونام روزهای خوب را می گذارند.  شکست هوادار امیدها را در این تیم خوزستانی زنده ساخت. اما هوادار هنوز با ثبات تیمی فاصله دارد.

 

نکته هفته: حضور تماشاگران به داخل ورزشگاه شاخص ترین نکته بازی های هفته پنجم بود.این حضور گرما را به رقابت ها باز گرداند. اگرچه این کار به صورت آزمایشی انجام شد، اما امیدوارم که این حرکت هم تداوم داشته وهم گسترش پیدا کند.

 

بهترین تیم: نساجی مازندران

بهترین گل: عقیل کعبی گلزن مس رفسنجان

ناکام ترین تیم: پیکان که در خانه اش به فجر باخت.

موفق ترین داور: علیرضا فغانی داور استقلال با نساجی.

 منظم ترین تیم به لحاظ تاکتیک تیمی: تراکتور تبریز

خوش اقبال ترین تیم: آلومینیوم اراک