سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه

گفت و گو با بهترین های هفته پنجم لیگ برتر

گزینش بهترین های هفته اقدامی است که پایگاه خبری البرز ورزشی برای ارج نهادن به تلاش های بازیکنان، مربیان و باشگاه های شرکت کننده در لیگ برتر صورت می گیرد. بدیهی است که برای تکمیل این پروسه جنبه های انگیزشی فراوانی را هم مدنظر قرار می دهیم.

فغانی داور برتر هفته

از اینکه هراز گاهی در لیگ برتر کشورمان به عنوان داور میدان دیده می شوم، خوشحالم.بازی استقلال با نساجی یک بازی سرعتی وسنگین بود. خوشحالم که در این بازی سرعتی کم نیاوردم.از قضاوت خودم راضی هستم. اعتراض استقلالی ها را با همکارانم و کارشناسان مورد بررسی قراردادیم و معلوم شد که تصمیم بنده کاملا درست وهیچ خطایی به عنوان پنالتی صورت نگرفته است.

نکته دیگر اینکه روش شما که ترین ها را معرفی می کنید جالب است وهمین حرکت رشد انگیزه را ایجاد می سازد.

 

عقیل کعبی، بهترین گلزن هفته

گل عقیل کعبی از مس رفسنجان به پرسپولیس بهترین گل هفته شناخته شد.

وی در مورد گلی که به ثمر رساند،  گفت: در ان لحظه که صاحب توپ شدم، به دلم آمد که دروازه پرسپولیس را هدف قرار بگیرم وحتما گل خواهد شد البته یک گل حاصل همکاری سایر بازیکنان بود.

 

ساکت الهامی، مربی هفته

ساکت الهامی مربی موفق هفته معرفی شد. وی در مورد بازی تیمش مقابل استقلال گفت،در طول هفته گذشته از تمرینات،انالیز خوبی روی استقلال داشتیم.از تمام زوایا استقلال را انالیز کرده بودیم.شک نداشتم که بازنده نخواهیم شد.

خوشبختانه آنالیز ما جواب داد وتوانستیم از این میدان سخت صاحب امتیاز شود. به سرعت تیم استقلال وبه فضاهایی که استقلال از کناره ها ایجاد می کرد وبه مرکز زمین استقلال توجه داشتیم وبرای مقابله پایا پای با انها برنامه داشتیم.مساوی از این میدان برای ما حکم پیروزی را دارد.