جمعه سی و یکم فروردین ماه

نوروزی: حضور تماشاگران را به فال نیک می گیریم

دکتر امین نوروزی در خصوص حضور تماشاگران در دیدار استقلال و نساجی گفت: از مدت‌ها قبل پیگیر بودیم که شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها باشیم. جلساتی با وزارت بهداشت برگزار شد و به ما قول دادند که از اول آذرماه این اتفاق بیفتد. آنها کمک کردند و سازوکار این کار آماده شد تا با رعایت اصولی مثل رعایت پروتکل‌ها و شرط داشتن کارت واکسیناسیون و همچنین کنترل هوشمند، تماشاگران در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند.

نورزی  بیان کرد: حضور تماشاگران در بازی استقلال و نساجی را به فال نیک می‌گیریم. همانطور که همه شاهد بودند تماشاگران خیلی خوشحال بودند و بعد از مدت‌ها دوری از فوتبال با شوق خاصی به ورزشگاه آمدند.

وی ادامه داد: از طرف برگزارکنندگان ایرادهایی هم وجود داشت و با صحبت‌هایی که انجام شد قول دادند که اصول این کار رعایت شود. باید این کار را از جایی شروع می‌کردیم. در این موضوع از دنیا عقب ماندیم و همه تماشاگران در دنیا در ورزشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند. با توجه به اینکه نزدیک به 70 درصد از مردم واکسیناسیون شده‌اند، فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد به شرط اینکه پروتکل‌ها رعایت شود تا مسئولان دلگرم‌تر شوند و شاهد حضور  تعداد بیشتری از تماشاگران در ورزشگاه‌ها باشیم. همه این مواردی که گفته می‌شود به خاطر سلامت مردم است.