شنبه یکم اردیبهشت ماه

درخشان: لجبازی به ضرر تیم ملی تمام می شود

حمید درخشان، پیشکسوت سرشناس فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس می گوید: وحید هاشمیان دستیار اول اسکوچیچ وعده داده که مهدی طارمی به احتمال زیاد به اردوی تیم ملی باز خواهد گشت. و این انتظار را هم از وی داشتیم که بتواند بازیکنی مثل طارمی را با پادرمیانی درست به تیم ملی وصل کند.

وی گفت: لجبازی در این گونه موارد به ضرر تیم ملی تمام می شود. اما هر کاری راه خاص خودش را دارد و نباید کاری بکنیم که شأن مربی و منزلت طارمی زیر سوال برود. طارمی در حال حاضر در پورتوی پرتغال از آمادگی مطلوبی برخوردار است و ما برای جام جهانی به بازیکنی مثل وی نیاز داریم. البته نباید چهار بازی باقیمانده را نادیده بگیریم اگر از سد حریفان بگذریم با شایستگی به جام جهانی خواهیم رفت. حضور در جام جهانی برای اولین بار نیست که صورت می گیرد بنابراین باید این بار به فکر صعود دور دوم جام جهانی باشیم.

سرمربی سابق تیم ملی درباره مسایل مربوط به تیم پرسپولیس هم می گوید: من با کلمه بحران در این تیم موافق نیستم. تیم بزرگی مثل پرسپولیس در آینده ای نزدیک به شرایط بهتری دست خواهد یافت. اما نمی توان پیش بینی کرد که کدام تیم قهرمان لیگ خواهد شد؛ پرسپولیس، سپاهان یا استقلال. پرسپولیس هنوز با بازیکنان جدید هماهنگ نشده است و امیدوارم که رضایت هواداران را با عملکرد مطلوب تامین سازد.

گفت و گو: حسن امامقلی