سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

حضورحسن یزدانی درخیریه مزرعه آخرت  نکا

 پهلوان حسن یزدانی در بنیاد خیریه مزرعه آخرت مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست آل طاها شهرستان نکا بازدید کرد.

حسین یزدانی کشتی‌گیر نام‌آشنای کشورمان امروز با هدف ترویج فرهنگ پهلوانی و دستگیری از نیازمندان، از مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست آل طاها مازندران در شهرستان نکا بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های این مجموعه مردمی و خیریه قرار گرفت.

 به گفته عیسی قاسمی طوسی   مدیر بنیاد نیکوکاری مزرعه آخرت مازندران در سال 1397 تشکیل شد و در اساسنامه نیز اهداف مختلفی برای آن پیش‌بینی شده که یکی از آنها نگهداری شبانه‌روزی از کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست 3 تا 6 سال است که مجوز رسمی از سازمان بهزیستی دارد.

او ادامه داد: “مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست آل طاها”  زیرمجموعه بنیاد نیکوکاری مزرعه آخرت، یک و نیم سال است که تماماً امورات آن توسط مجموعه خیریه است و مردم مشارکت می‌کنند. بخشی هم از کمک‌های بهزیستی است.

مدیر بنیاد خیریه مزرعه آخرت مازندران با اشاره به بازدید امروز پهلوان حسین یزدانی” از این مرکز شبانه‌روزی آل طاها، هدف از حضور ایشان را ترویج فرهنگ پهلوانی و دستگیری از محرومان و ایتام و تشویق سایر عزیزان و جوانان نیکوکار به این قبیل اقدامات عنوان کرد.

قاسمی‌طوسی گفت: علاوه بر بازدید ایشان از بنیاد و مرکز شبانه‌روزی نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، ابتدا به گلزار شهدای طوسکلا نکا بر مزار 17 شهید این روستا و سردار سرلشکر قاسمی طوسی حاضر شدیم.