پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

نادی: کمیته فنی خاک خورده های والیبال هستند

علیرضا نادی، کاپیتان سابق تیم ملی و یکی از بهترین مدافعان جهان درباره همزمانی مسابقات قهرمانی جهان و بازی های آسیایی در والیبال می گوید: ما باید از لیگ جهانی برای آزمایش و پرورده شدن بازیکنانی استفاده کنیم که در مسابقات قهرمانی آسیا بر روی سکوی نخست ایستادیم.

وی گفت: وقتی تقارن دو مسابقه پیش می آید که در زمان ما هم چنین اتفاقاتی افتاده بود، ژاپنی ها به طور معمول تیم دوم خود را راهی مسابقات قاره ای می کند. کما اینکه در قهرمانی آسیای اخیر هم نیشیدا و پاسور خودشان را نداشتند. ما در لیگ جهانی باید به بازیکنانی مثل میلاد عبادی پور استراحت بدهیم و از جوان های ما استفاده می کنیم.

سرعتی زن پیشین تیم ملی درباره انتقاداتی که به ترکیب اعضای کمیته فنی می شود، می گوید: کمیته فنی در همه جای دنیا وجود دارد و فدراسیون های ورزشی از نظرات کارشناسان این رشته بهره می برند. اشخاصی که در کمیته فنی فدراسیون والیبال وجود دارند نیز به اعتقاد من خاک خورده های والیبال هستند و باید به اقدام فدراسیون که متکی بر خرد جمعی است، احترام گذاشت. از قدیم گفته اند: «چند  فکر، بهتر از یک فکر است»، اما پیشنهاد می کنم که اعضای کمیته فنی را ثابت نگه ندارم و از سایرین نیز نظرخواهی کنند.

نادی درباره این روزهای والیبال خود می گوید: سخت تمرین می کنم و آماده بازی هستم. از لیگ یک پیشنهاد داشتم اما ترجیح می دهم که در سوپر لیگ به عنوان بازیکن یا مربی حضور داشته باشم.

گفت و گو: جمشید حمیدی