جمعه سی و یکم فروردین ماه

نوازی: آسیا برای فوتبال ایران حساب ویژه باز کرده است

محمد نوازی هم از تیم شهرخودروی مشهد جدا شد. بازیکن سابق تیم های ملی و باشگاه استقلال دستیار مهدی رحمتی در کادرفنی شهرخودرو بود.

وی در گفت و گو با البرز ورزشی درباره ناکامی تنها نماینده استان خراسان در لیگ برتر باشگاه های کشور گفت: دلیل اصلی رکود کیفی تیم شهر خودرو سوء مدیریت است. وگرنه کادرفنی تلاش خود را انجام داده است. می شود کاری کرد که شهرخودرو به دوران خوب گذشته برگردد اما وضعیتی که فعلا حاکم است، اجازه این کار را نمی دهد. نوازی که در بستر نقاهت از بیماری قرار دارد، می گوید: در حال حاضر هیچ پیشنهادی ندارم اما هرجا که مهدی رحمتی باشد، به احتمال زیاد من نیز کنار ایشان خواهم بود.

بازیکن سابق تیم استقلال درباره شرایط فعلی آبی پوشان گفت: زود است که بخواهیم درباره قهرمانی یا سرنوشت استقلال اظهارنظر کنیم. اما تیم تحت نظر فرهاد مجیدی بدون تردید جزو سه تیم برتر لیگ برتر خواهد بود. وی راجع به مسیر حرکتی تیم ملی فوتبال نیز گفت: به طور قطع شانس تیم ملی ما از کره جنوبی، عراق و امارات برای صعود به جام جهانی بیشتر است. ما باید به عنوان تیم اول صعود کنیم. اکنون فوتبال آسیا روی تیم ایران حساب ویژه باز کرده است و همه از نام فوتبال کشور ما هراس دارند. البته که تیم های خوبی مانند استرالیا، عربستان و ژاپن هم در مسیر جام جهانی قرار دارند. فقط امیدوارم که بتوانیم شانس اول صعود به جام جهانی قطر باشیم.

گفت و گو: حسن امامقلی