سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه

گل محمدی: همچنان به قهرمانی فکر می کنیم

با شروع لیگ بیست ویکم شاهد تغییرات وسیعی در تیم پرسپولیس بودیم.

جدایی بازیکنان کلیدی باعث شد تا پرسپولیس نسبت به گذشته تغییراتی وسیع داشته باشد. به همین دلیل با گذشت پنج هفته از شروع لیگ بیست ویکم چندان امیدوارکننده نیست. لذا شنیدن نظرات گل محمدی در این باره خالی از لطف نخواهد بود.

*جدایی برخی از بازیکنان کلیدی ما تاثیر زیادی در قدرت پرسپولیس گذاشت.

به خریدهایی که انجام شده ایمان واعتماد دارم،انها جواب خواهند داد و از اینرو  امیدوار هستیم وهمچنان به قهرمانی فکر می کنیم.

متاسفانه بسته شدن پنجره نقل وانتقالات شرایط را برای ما بسیار سخت کرد. این موضوع اجازه نداد در خریدها به انچه که فکر می شد دست پیدا کنیم.

* دو بازیکن تاجیکی ما می توانند در روند حرکتی تیم تاثیر گذار باشند ولی فعلا نمی توانیم از آنها به دلیل قرار نگرفتن پرداختی ما  بر حساب کالدرون ، از آنها استفاده کنیم.

*پرسپولیس همیشه پرسپولیس است؛ هرچند این روزها با سنگ اندازی های زیادی مواجه هستیم.

*   از نوع قضاوت های داوران تا به امروز راضی نیستم. اشتباهات تاثیرگذار علیه ما فراوان وجوددارد.

نوع برنامه ریزی سازمان لیگ هم مناسب نیست و ما آسیب هایی را هم متحمل شدیم.

امیدوارم تا با مشخص شدن هر سریعتر مدیر عامل وکارگزار وایجاد نشاط در نزد بازیکنان که این اخری به لحاظ روحی بسیار مهم است، پرسپولیس روزهای شاد وافتابی را ملاقات کند.

*بازگشت تماشاگران به ورزشگاه  باعث شد تا فوتبال مجددا احیا وتعریف پیدا کند. روز چهارشنبه در بازی با نفت وهمراه با تماشا گران پرسپولیس جدید و متحول شده ای را شاهد خواهیم بود.

* با اضافه شدن  بازیکنان مصدوم وخریدهای جدید شاهد همان پرسپولیسی خواهیم بود که همگان انتظار دارند.این اتفاق به زودی رقم خواهد  قبل از دربی پرسپولیس را در اوج شاهد خواهید بود.

گفت و گو: اکبر عزیزی