جمعه دهم فروردین ماه

افشاردوست: مدال بازی های آسیایی اهمیت زیادی دارد

دبیر کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا درباره اولویت تیم های ملی ایران در مسابقات مهم سال آینده می گوید: باید دید کدام یک از مسابقات برای کشور ما اهمیت دارد و شانس ما در کدامین رقابت ها برای کسب موقعیت بهتر زیادتر است.

محمود افشاردوست بازیکن سابق تیم ملی اضافه می کند: از نگاه من چون مدال بازی های آسیایی برای مسئولان ورزش کشور اهمیت دارد باید تیم ملی را طوری ارنج کنیم که از مدال این رقابت ها دور نمانیم. ضمن اینکه مسابقات جهانی هم اهمیت خاص خودش را دارد و فدراسیون باید بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را در قالب دو تیم مدنظر قرار دهد؛ هرچند که ممکن است چند بازیکن مشترک در دو مسابقات ذکر شده حضور داشته باشند.

کاپیتان سابق تیم ملی می افزاید: برای لیگ ملت ها بهتر است که از بازیکنان جوان بهره ببریم چون سهمیه ما برای بقا در این رقابت ها حفظ شده است. ولی این را هم باید لحاظ کنیم که فدراسیون جهانی چه شرط و شروطی برای حضور تیم ها در لیگ جهانی دارد.

افشار دوست برای دوره های مربیگری اوراسیا نیز می گوید: محل کلاس ها مشخص شده و مدرسان آنها نیز تعیین شدند که از آسیا من و سردیت از هند و نامزد تدریس در این کلاس ها هستیم و آقای علیرضا طلوع کیان نیز مدرس دوره های آنالیز در کلاس های تعیین شده است.

گفت و گو: جمشید حمیدی