پنجشنبه نهم فروردین ماه
لیگ برتر به ایستگاه ششم رسید؛

دوئل هفته، ژنرال با مجیدی، یحیی با منصوریان

دیدارهای هفته ششم لیگ لرتر فردا (چهارشنبه)در هشت شهر بر گزار خواهد شد. در این روز دوئل امیر قلعه نوعی با فرهاد مجیدی و نیز یحیی گل محمدی با علیرضا منصوریان  جالب ترین نکته هفته ششم بازی ها خواهد بود. پرسپولیس در تهران  با همراهی پنج هزار تماشاگر میزبان نفت آبادان خواهد بود. یحیی برای نزدیک شدن به صدر جدول باید تبم پیروز میدان باشد. در عوض منصوریان برای فرار از سکوی سقوط نباید بازنده بدی باشد.

**  در سیرجان دویل امیر قلعه نوعی تحت عنوان گل گهر بافرهاد مجیدی بسیار تماشایی خواهد بود..گل گهر برای پایان دادن به ناکامی هایش مقابل استقلال، این باری به بازی انتحاری روی خواهد آورد. اگر مجیدی بازنده شود آنگاه باید منتظر اتفاقات جدید که تا کنون در استقلال دیده نشده است باشیم.

 **  پیکان به مازندران خواهد رفت تا میهمان نساجی باشد.

نساجی این روزها خوب بازی می کند، اما در پیکان یکنواختی هنوز رنگ نگرفته است.

**   دیدار هوادار با آلومینیوم اراک که در تهران انجام خواهد شد، اگر و اما فراوان دارد. آلومینیوم به فکر تداوم صدرنشینی خواهد بود، اما هوادار بر این اندیشه است تا نوار پیروزی های رسول خطیبی را قطع کرده تا خود از قعر جدول فاصله بگیرد.

** تراکتور که با سولدو مربی خارجی اش متحول شده است میزبان پدیده می باشد. پدیده با امدن اکبر میثاقیان هنوز عوض نشده است.اگر این روش ادامه داشته باشد، شاید تغییرات مجددا تغییرات جدیدی در پدیده شکل بگیرد.

**  سپاهان بی روحیه باید در شیراز میهمان فجر سپاسی با روحیه برود. سپاهان از ناکامی هفته گذشته اش زخم برتن دارد و فجر از بابت شکست پیکان به اوج انفجار راه یافته است.

**  برخورد دو تیم از جنس آهن و فولاد آن هم در اصفهان جالب خواهد بود.ذوب باید باید با فولاد نکونام دیدار کند. دیدار خوبی خواهد بود. شاگردان تارتار به فکر شکست فولاد نکونام هستند.

** نفت مسجدسلیمان بحران زده میزبان مس رفسنجان خواهد بود. بازیکنان نفت دیگر دل و دماغ بازی کردن را ندارند و حتی تهدید به اعتصاب کردند. دلیل آن عدم پرداخت حق وحقوق بازیکنان است. مس رفسنجان به دنبال آن است تا از این موقعیت واز آب گل آلود بیشرین صید ماهی را برداشت کند.

نویسنده: اکبر عزیزی