جمعه دهم فروردین ماه
واکنش مدیر آتلانتا به شایعه جذب آزمون؛

از من پاسخی نمی‌گیرید

آتالانتای ایتالیا جدیدترین تیمی است که در بازار شایعات به عنوان مشتری سردار آزمون معرفی شده است.

در شرایطی که رسانه‌های فرانسوی از المپیک لیون به عنوان مقصد احتمالی مهاجم ایرانی زنیت در نقل و انتقالات زمستانی نام می‌برند، از 24 ساعت گذشته خبرهایی درباره احتمال پیوستن آزمون به آتالانتا در رسانه‌های ایتالیایی منتشر شده است.

براساس این اخبار، زنیت به دنبال جذب الکسی میرانچوک مهاجم باشگاه ایتالیایی است و در ازای این بازیکن حاضرند سردار را به آتالانتا بدهند. این شایعه سوژه سوال خبرنگاران از اومبرتو مارینو مدیر باشگاه آتالانتا شده منتهی او حاضر نشده درباره این موضوع صحبت کند و خطاب به خبرنگاران گفته که شما هرگز نمی‌توانید اخبار نقل و انتقالات را از من بشنوید. در حال حاضر در ماه نوامبر هستیم و یک ماه و نیم دیگر تا نقل و انتقالات باقی مانده است.

در حالی که قرارداد آزمون با زنیت تا آخر این فصل اعتبار دارد، هنوز معلوم نیست او چه تصمیمی درباره آینده‌اش خواهد گرفت منتهی به نظر می‌رسد احتمال جدایی او از زنیت، به مراتب بیشتر از احتمال ماندنش در فوتبال روسیه باشد.

این موضوعی است که آندره آرشاوین مهاجم سابق تیم ملی روسیه، آن را تائید کرده و گفته است: سردار می‌خواهد از زنیت برود و نمی‌توان او را مجبور کرد که قراردادش را تمدید کند. به نظرم زنیت برای پیدا کردن بازیکنی با ویژگیهای آزمون باید سراغ بازیکنی خارج از فوتبال روسیه برود چون در لیگ روسیه، مهاجمی مثل او وجود ندارد.