سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
هفته ششم لیگ برتر از نگاه دیگر

روز هتریک داوران!

هفته ششم دیدارهای لیگ برتر بیشترین هیاهو را به دنبال داشت و نقش اول این ماجرا را داوران بر عهده داشتند.

واقعیت امر این است که سیستم قضاوت های لیگ انگار به قول معروف سیستم علی اصغری شده است و هرکس به میل و سلیقه خودش قضاوت می کند. گویا جا به جایی ها در کمیته داوران به جای رشد معکوس جواب داده است تا جایی که برخی از تیم ها جان به لب شده اند.

آَش قضاوت دیدار پرسپولیس با نفت آبادان انقدر شور بود که حتی صدای همکاران داور این بازی در آمد. آن گلی که توپ به اندازه نیم متر از خط دروازه عبور کرد اما داور وکمک داور گل را ندیدند و یا خطای پنالتی که باز برای پرسپولیس گرفته نشد.

  قضاوت دیدار تراکتور با پدیده نیز آن قدر پر حاشیه به نظر آمد که کادر فنی تیم پدیده را تا مرز سکته پیش برد.

در دیدار استقلال با گل گهر تا بخواهید حاشیه بیداد می کرد. از بعد قضاوت استقلالی ها اعتقاد داشتند که داور با نا دیده گرفتن خطای پنالتی به سمت و سوی گل گهر غشی کرده است.

عدم شفاف سازی

قبل از آغاز دیدار استقلال با گل گهر ناگهان به کادر فنی استقلال اطلاع داده شد حق استفاده از دو بازیکن خارجی را ندارد تا آنجایی که غوغایی به پا شد.

سازمان لیگ در بحث ارائه تضمین نامه معتقد بود که دو بازی به استقلال آوانس داده بودند

 اکنون هفته ششم است اما مجیدی از این موضوع اظهار بی اطلاعی می کرد. در این میان حلقه گمشده ای وجود دارد و آن شفاف سازی و راستی آزمایی است. خلاصه همه از این موضوع خبر داشتند جز فرهاد مجیدی!

پیکان در مازندران برابر نساجی به تساوی ۲ -۲ رسید.این تساوی برای پیکان حکم پیروزی را داشت. پیکانی ها اکنون به یک تیم غیرقابل پیش بینی تبدیل شده اند.

هفته گذشته در خانه مقابل فجر تن به باخت سوال انگیز داد و این هفته به صورت غیر ممکن ترمز نساجی را درخانه حریف می کشد.

هوادار برای از کار انداختن یکه تازی تیم آلومینیوم این تیم اراکی را به زمین کرج کشاند تا تساوی بدون گل را رقم بزند. آلومینیوم با این تساوی از صدر یک پله پایین آمد.

سپاهان در شیراز دو گل به فجر زد تا بالاتر از همه بر صدر جدول تکیه بزند. سپاهان با این پیروزی به روزهای خوش خود باز گشت.

ذوب آهن در خانه اش زورش به فولاد نرسید. چون فولاد با بازگشت نکونام به یک تیم مدعی تبدیل شده است.

گزارش: اکبر عزیزی