جمعه دهم فروردین ماه
تیم فولادین ذوب آمل با ستارگان سرشناش در لیگ-

بهمنی: برای اعتلای کشتی در لیگ حضور پیدا کردیم

مدير عامل باشگاه فرهنگى ورزشى فولادين ذوب آمل می گوید: ما در نخستین حضور خود نیم نگاهی به قهرمانی داریم اما هدف اصلی ما خدمت به جوانان بومی و اعتلای ورزش کشتی است.

 بهمنی می افزاید: تلاش داریم تا در حد توان و امکانات به این رشته ملی و جوانان ورزشکار خدمت کنیم.

بابک بهمنی مدير عامل باشگاه فرهنگى ورزشى فولادين ذوب آمل با بیان مطلب بالا طی گفت و گویی با خبرنگار البرز ورزشی اظهار می دارد: اکثریت کشتی گیران ما را چهره های بومی تشکیل می دهند.

 با این وجود چند تن از نفرات مطرح از جمله حسن یزدانی را هم در کنار خودمان داریم. ضمن اینکه از وجود قاسم رضایی قهرمان ارزنده جهان و المپیک به عنوان مدیر و مدبر کمک گرفته ایم.

 با این توصیف تلاش می کنیم ضمن حضور موفق در صحنه مسابقات نیم نگاهی هم به قهرمانی داشته باشیم.

بهمنی در ارتباط با وظایف متقابل فدراسیون و تیم های شرکت کننده در لیگ می افزاید: همانطور که پیشاپیش ذکر شد هدف ما خدمت به کشتی و جامعه این ورزش است. قهرمانان این رشته ملی و افتخار آفرین درآمد آنچنانی ندارند و همه ما باید تلاش کنیم به هر نحو ممکن آن ها را برای حضور در صحنه ورزش اول و تداوم راه یاری دهیم. حامیان مالی و اسپانسرها نیز با ورود به لیگ و هزینه هایی که انجام می دهند گام در این مسیر می گذارند.

وی می افزاید: متقابلا از مسئولین فدراسیون انتظار می رود حمایت بخش خصوصی و حامیان مالی را ارج بگذارند و تیم هایی را که قهرمان می شوند به یک تورنمنت بین المللی یا جام جهانی اعزام کنند. برگزاری جام باشگاه های جهان هم می تواند مسیر مناسبی برای حمایت از کشتی و تیم های برتر لیگ باشد.

مدير عامل باشگاه فرهنگى ورزشى فولادين ذوب آمل در ادامه تصریح می کند: البته ما نیامدیم حتما و به هر قیمتی قهرمان باشیم بلکه هدف اصلی این است که در قبال قهرمانان و جوانان انجام وظیفه کرده باشیم و دین خود را به استان ادا کنیم.

 

گفت وگو: احمد دباغ