سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه

فوتبال دوستانه به مناسب هفته بسیج

به منظور گرامی داشت هفته بسیج با حضور نخبگان و بزرگان ملي پوش فوتبال ايران مسابقه دوستانه ای برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: سید قاسم موسوی مدیر اداره ورزش منطقه پنج شهرداری تهران گفت: به مناسبت یادواره سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس مسابقه دوستانه فوتبال منتخب پيشكسوتان تيم ملي و تیم فرماندهان بسيج پايگاه قدس برگزار شد.

موسوی افزود: این مسابقه در فضایی صمیمی و با نشاط به همت اداره ورزش و همكاري شهرداري ناحيه هفت و مديران محلات ناحيه مذكور و در زمین چمن مجموعه ورزشی خلیج فارس برگزار گردید.

موسوی در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج از بسیجیان ورزشی که منشأ برگزاری این مراسم بوده اند و بهانه ای شده که از زحمتکشان جامعه نظام جمهوری اسلامی و پیشکسوتان تجلیل شود، تقدیر و تشکر کرد.

رئیس اداره ورزش بیان کرد: اهداف جانبازان، ایثارگران و شهدا و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در جنگ هشت سال دفاع مقدس این بوده که اسلام زنده و ارزش‌های اسلامی پایدار و در نهایت یک جامعه اسلامی پیشرو را داشته باشیم.

در ابتدای این مسابقه مراسمی با حضور فرمانده بسیج پایگاه قدس و پیشکسوتان فوتبال و بسیجان از زحمات بسيجي سید قاسم موسوی مدیر اداره ورزش منطقه و پیشکسوت فوتبال تجلیل به عمل آمد.

در این دیدار دوستانه چهره های ورزشی چون سعید عزیزیان بازیکن اسبق تیم پرسپولیس و استقلال و تیم ملی، محسن گروسی بازیکن اسبق تیم استقلال و پاس و تیم ملی، ابراهیم شکوری دبیر اسبق فدراسیون فوتبال و بازیکن اسبق تیم ملی و تیم پرسپولیس، رضا کنگرانی بازیکن اسبق تیم ملی و تیم فجر سپاسی، سید قاسم موسوی بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه شاهین و پاس و حمید احدزاده بازیکن اسبق تیم ملی جوانان و تیم امید استقلال و سرمربیگری تیم پیشکسوتان را حسن روشن اسطوره باشگاه استقلال و تیم ملی به عهده داشت.

و‌ در پایان از خانواده شهید صادقی شهید مدافع حرم توسط فرماندهان پایگاه بسیج تجلیل به عمل آمد. موسوی در ادامه گفت: امروز به نگاه و دعای خیر شهدا محتاج هستیم و آرزومند شفاعت آن‌‌ها هستیم شهدا بندگان مقرب خداوند هستند و شهادت افتخاری است که به این درجه رسیده‌اند.