سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور

تیر آرش بر چرخ های پیکان

در حالی که تنها مسابقه پنج گیمه هفته دهم را پاس گرگان از مس رفسنجان برد مهم ترین اتفاق شکست سه بر صفر پیکان در کناره دریاچه زریوار بود.

شاگردان آرش صادقیانی در شرایطی چرخ های پیکان را از حرکت باز نگه داشته اند که به لحاظ اسم و رسم دو تیم به هیچ وجه قابل مقایسه نبودند اما تیرهای زهرآگین محمد عزیزی قدرتی زن راهیاب و توپ گیری های شجاعانه ابوالفضل قلی پور خالق یک شگفتی بزرگ شد. دیگر تیم مدعی لیگ یعنی سپاهان در نبود امیر غفور بازی چهار گیمه گرم و دیدنی را مقابل شهداب به تصویر کشید. یزدی ها هم رضا عابدین سرعتی زن ملی پوش خود را به دلیل سرماخوردگی در اختیار نداشت ولی برای پیروزی تلاش زیادی به خرج دادند که به دلیل نزول فدریکو پریرا از پس آبشارهای محکم مجتی میزاجانپور و دفاع سامان فائزی برنیامدند. در ارومیه تیم شهرداری که به علیرضا بهبودی پاسور باتجربه خود استراحت داده بود موفق شد با نمایش درخور تحسین رحمان داوودی را امیرحسن سرلک و صابر کاظمی تیم شهرداری گنبد را شکست دهند.

سایپا اما در مصاف با قهرمان آسیا نمایش درخور توجهی از لحاظ کار گروهی داشت و در نبود امیرحسین فرهادی که سرما خورده بود در دفاع و توپگیری

گروهی با بازیگردانی عالی داوود شکیبا صاحب برتری شد. رمضان صحبتی و هادی شورکابی نیز مهره های کارآمد سایپا بودند.

تیم هورسان رامسر در خانه آذرباتری سه بر یک برنده شد. هورسانی ها که از صابر جواهری در قطر پاسور سود می بردند در نهایت با آبشارهای قدرتی سعید شیرود و دفاع از داخل میدان ناصر رحیمی پناه پیروز میدان باشند.

لبنیات هراز نیز در آمل سه بر یک از سد شهرداری ورامین گذشت. در تیم هراز رضا قرا، محمدکاظم غفاری، پوریا خانزاده بهترین ها بودند.

هراز با این پیروزی از بار روانی دو، سه شکست گذشته کاست اما ورامینی ها سایه ای از تیم  های جنگنده سال های گذشته بودند و سرانجام در ماراتن هفته سربازان جوان پاس گرگان سه بر دو از کمند میزبان خود مس رفسنجان عبور کردند. در روزی که سعید رنجبر دچار نزول شده بود دو قدرتی زن جوان محمد امین حیدری و اسماعیل مسافر خوش درخشیدند. در تیم مس بهروز کمالی پور حضوری موفق شد.

تیم اول منتخب هفته:

پاسور: داوود شکیبا

سرعتی: امیرحسین سرلک – سامان فائزی

قدرتی: اسماعیل مسافر – محمد عزیزی

قطر پاسور: رضا قراء

لیبرو: ناصر رحیمی پناه

مربی هفته: آرش صادقیانی

بازیکن هفته: محمد عزیزی

تیم دوم منتخب هفته:

پاسور: اشکان حق دوست

سرعتی: محمدکاظم غفاری – رمضان صحبتی

قدرتی: سعید شیرود – محمد امین حیدری

قطر پاسور: صابر کاظمی

لیبرو: ابوالفضل قلی پور

مربی هفته: ناصر شهنازی

بازیکن هفته: صابر کاظمی

نویسنده: جمشید حمیدی