پنجشنبه نهم فروردین ماه

درخواست برای برکناری رئیس هیئت های همگانی استان البرز

این روزها  که صحبت از برکناری ها و تجدید انتخابات در برخی از فدراسیون ها داغ است یک خبر جالب از استان البرز به دست ما رسید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در حالی که تنها 70 روز از انتخاب رییس جدید هیئت ورزش های همگانی استان البرز می گذرد برخی از اعضا مجمع در نامه ای به رییس فدراسیون خواستار برگزاری مجمع فوق العاده و برکناری علیرضا رحمتی شده اند.

روز 27 شهریور ماه امسال بود که در یک رقابت نزدیک و تنگاتنگ علیرضا رحمتی با کسب 9 رای از مجموع 17 رای به عنوان رییس جدید هیئت ورزش های همگانی البرز معرفی شد.

رحمتی در حالی عهده دار این مسئولیت شد که هیئت در سه سال قبل از آن با تغییر پی در پی سرپرست و بی ثباتی مدیریتی رو به رو بود و حال جامعه بزرگ ورزش های همگانی امیدوار بود که با ایجاد ثبات در این هیئت ورزشی بسیاری از کارهای بر زمین مانده و مطالبات بی شمار ورزشکاران پاسخ داده خواهد شد.

اما نامه اخیر نه نفر از اعضای مجمع انتخابات به رییس فدراسیون ورزش های همگانی  و درخواست آن ها برای برگزاری مجمع فوق العاده و در نهایت برکناری رحمتی پرده از حواشی و خبرسازی های جدیدی را در این هیئت ورزشی بزرگ البرز برداشته است.

نه نفر از اعضای مجمع که در میان آن ها نماینده باشگاه داران و هیئت های ورزشی شهرستانی دیده می شود با برشمردن دلایل مختلف از جمله عدم توجه به نیاز شهرستان ها و تلاش برای برکناری آن ها و برخی انتصاب ها در ارکان هیئت خواستار تشکیل مجمع فوق العاده و تعیین تکلیف در این خصوص شده اند.

رونوشت این نامه برای وزارت ورزش و جوانان سازمان بازرسی استان البرز و مدیرکل ورزش وجوانان البرز نیز ارسال شده و حال باید دید واکنش فدراسیون ورزش های همگانی به این درخواست چیست و آیا نه عضو مخالف

 و منتقد مجمع می توانند برکناری رحمتی را از این مسئولیت رقم بزنند.

نویسنده: حسن حیدری