جمعه دهم فروردین ماه
دکتر سجادی از دیروز تا به امروز

بهترین گزینی برای سرخابی ها

سخن امروز ما با شخص وزیر است. با اینکه می دانیم این تشکیلات ورزش کشور با هزار مشکل و خواسته دست به گریبان است اما اداره دو باشگاه معتبر پرسپولیس و استقلال باید در اولویت برنامه های اجرایی دکتر سجادی قرار گیرد.

وزیر ورزش را از جوانی می شناسیم. روزگاری دوشادوش قهرمانان سرشناس آن دوران مرحوم رضا انتظاری، تیمور غیاثی، روح الله گلستانی و زنده یاد احد برنجی در ورزشگاه شهید شیرودی تمرینات سنگینی را انجام می داد. دکتر سجادی در کنار سختکوشی فراوان از مرحوم حسین یزدانی مسئول رختکن امجدیه می خواست که همواره بهترین و تمیز ترین رختکن را در اختیار ایشان بگذارد. بگذریم که عده ای از دونده ها ترجیح می دادند در کنار زمین چمن لباس خود را عوض کنند.

به هر روی حمید سجادی حالا وزیر ورزش شد و انتظار ما از ایشان بهترین گزینی است. در این باره اگرچه در انتخاب سردار آجرلو به سمت مدیرعامل باشگاه استقلال سنجیده عمل کرده است ظرافت لازم را در زمینه انتخب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به کار نبرده است. برای ما به عنوان یک رسانه بیطرف نام فرد مهم نیست اما مدیرعامل پرسپولیس باید فردی باشد که بتواند از عهده انتظارات به حق هواداران میلیونی برآید. درست است که دکتر سجادی توپ انتخاب مدیرعامل را به زمین هئیت مدیره باشگاه انداخته است باید بداند که خوب و بد این انتخابات به حساب شخص وزیر نوشته می شود.

پس توصیه می کنیم در زمینه انتخاب مدیرعامل باشگاه حساسیت و دقت لازمه را مبذول بدارند.

نویسنده: اکبر عزیزی