سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه

آغاز رقابت های هندبال قهرمانی زنان جهان با برتری میزبان مسابقات

اسپانیا در دیدار افتتاحیه هندبال قهرمانی زنان جهان مقتدرانه بر آرژانتین غلبه کرد.

به گزارش البرز ورزشی؛ در دیدار افتتاحیه بیست وپنجمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی زنان جهان دو تیم اسپانیا و آرژانتین از ساعت 23:00 روز چهارشنبه دهم آذر ماه در گروه H به مصاف هم رفتند.

نیمه نخست این دیدار در شرایطِ برابر دنبال شد تا جای که تیم میزبان یعنی اسپانیا موفق شد با اختلاف فقط یک گل و نتیجه ۱۱ بر ۱۰ با برد به رختکن برود.

در شروع سی دقیقه نیمه دوم اسپانیا تیم برتر میدان بود وتوانست مقتدرانه این نیمه را با حساب ۱۸ بر ۳ به سود خود تمام کند تا در مجموع ۲۹ بر ۱۳ آرژانتین را در گروه H از پیش رو بردارد و نخستین برد بیست و پنجمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی زنان جهان را به نام خود ثبت کند.

این دوره از رقابت ها برای اولین بار با شرکت ۳۲ تیم در قالب ۸ گروه چهار تیمی از تاریخ ۱۰ لغایت ۲۸ آذر به میزبانی اسپانیا برگزار خواهد شد که تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در گروه C این رقابت ها با نروژ ،رومانی و قزاقستان همگروه است.

سایر دیدارهای هندبال قهرمانی زنان جهان امروز پنج شنبه پیگیری می شود و تیم ملی کشورمان نیز روز جمعه ۱۲ آذرماه از ساعت؛ ۲۰:۳۰ دقیقه در اولین مسابقه خود به مصاف تیم ملی رومانی می رود.