جمعه دهم فروردین ماه
اهالی فوتبال می گویند؛

برنده دربی کیست؟

به دیداری رسیده ایم  که همه دوستداران فوتبال در انتظارش بودند دربی،همان دیداری که همیشه حساس بوده و در واقع حساسیت این دیدار به اندازه ای است که حتی مدیران دو باشگاه از اصول خارج شده و  در گفتار خود تحت عنوان رجز خوانی قبل از بازی باعث بدآموزی و شکستن روابط اخلاقی  شده اند .

از نگاه ما همیشه دربی است، حتی اگر در یک فضای بسته و بدون تماشاگر مانند همین دربی ۹۷ برگزار شود. در این مورد اهالی فوتبال با ذکر دلیل از دربی و از نتیجه آن سخن با ما در میان گذاشتند که می خوانید.

 

 افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس

هدف ما مشخص است. بدون توجه به مسائل حاشیه ای که کم هم برایمان درست نکرده اند، برای پیروزی به میدان می رویم؛ چون پرسپولیس همیشه بزرگ بوده واکنون در شرایط خوب امادگی به سر می بریم.

 

بیژن طاهری، مدیر تیم استقلال

از نظر ما شرایط دربی با هر بازی دیگر متفاوت است. آماده ایم تا تفاوت را با کسب یک پیروزی جالب به تصویر بکشانیم ما از هر نظر آمادگی لازم را داریم و سه امتیاز بازی از آن ماست. دلیل این برتری در انسجام و در بحث تاکتیکی می دانم.

 

  مجتبی جباری، پیشکسوت استقلال

من شانس پیروزی را به استقلال می دهم.استقلال را در  چند هفته گذشته در لیگ تیم خوبی دیدم.اما بد شانسی اجازه شکوفایی را گرفته است.

دربی گل خواهد داشت واستقلال درچیدن گل از پرسپولیس پیشی خواهد گرفت. دلیلش را در تاکتیک پذیری بازیکنان استقلال می دانم.

 

 ادموند بزیک، پیشکسوت پرسپولیس

با توجه به گذشت چند هفته از زمان بازی ها، نوع بازی دو تیم ونوع نتیجه گیری دو تیم حکایت از ان دارد که همه چیز به سود پرسپولیس سنگینی می کند.

اعتقادم بر این است، در صورت قدر دانستن فرصت ها از سوی مهاجمان تیم پرسپولیس یک پیروزی اسان نصیب پرسپولیس خواهد شد.

 

  محمود خوردبین، پیشکسوت  پرسپولیس

 

اصولا موفقیت و پیروزی هر تیم به عملکرد ان توجه می شود. پرسپولیس  گرچه در شروع بالانس نبود، اما هم بالانس است وهم یک مجموعه هماهنگ. تیم پیروز دربی پرسپولیس است، این مشخصات را باید در نوع آمادگی، انسجام تیمی و بحث اجرای تاکتیک های تیمی دانست. پرسپولیس تیم تر از استقلال است. البته بهتر است که مسائل حاشیه ای هیچگاه در این دیدار دیده نشود.

 

  نصرا... عبداللهی، پیشکسوت استقلال

قبل از هر چیز دوست دارم که دربی در نهایت راضی کننده از آب در آید.

نکته دوم، زمانیکه بحث قیاس نفر به نفر پیش می آید متوجه خواهید شد که نفرات استقلال برتری آشکار بر نفرات پرسپولیس دارند.

در بحث تاکتیکی و انسجام تیمی، استقلال را تیم تر می دانم؛ بنابراین دربی ۹۷ به برتری استقلال حکم خواهد داد.