جمعه سی و یکم فروردین ماه

پایان روز دوم رقابت های هندبال قهرمانی زنان جهان با برگزاری هفت مسابقه

دو پیروزی و یک شکست حاصل کار نمایندگان قاره کهن در رقابت های قهرمانی هندبال زنان جهان به میزبانی اسپانیا شد.

به گزارش البرز ورزشی، بیست و پنجمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی زنان جهان از روز چهارشنبه دهم آذر ماه با برگزاری دیدار تیم های ارژانتین و اسپانیا در گروه H آغاز شد که اسپانیا میزبان موفق شد مقتدرانه ۲۹ بر ۱۳ ارژانتین را شکست دهد

روز دوم این رقابت ها پنج شنبه ۱۱ آذر با انجام هفت مسابقه در گروه های E.F.G.H پیگیری شد که در گروه E تیم های آلمان و جمهوری چک به مصاف هم رفتند، این دیدار که در نیم نخست با برتری ۱۷ بر ۱۰ آلمان به پایان رسید در نیمه دوم نیز با عملکرد خوب دختران آلمانی همراه بود که در پایان ۳۱ بر ۲۱ بر جمهوری چک غلبه کردند. در دیگر دیدار این گروه مجارستان و اسلواکی مقابل هم قرار گرفتند که در یک نبرد نزدیک مجارستان ۳۵ بر ۲۹ پیروز میدان شد این نتیجه در حالی رقم خورد که نیمه نخست دو تیم با نتیجه برابر ۱۶ به رختکن رفتند.

در گروه F نیز دو مسابقه برگزار شد که تیم کره جنوبی توانست با نتیجه قاطع ۳۷ بر ۲۳ جمهوری کنگو را از پیش رو بر دارد. در دیگر بازی این‌ گروه دانمارک تونس را گلباران کرد و ۳۴ بر ۱۶ دانمارکی ها پیروز میدان با تونس شدند.

در گروه G نیز دو مسابقه برگزار شد که برزیل توانست ۳۰ بر ۲۵ کرواسی را شکست دهد و ژاپن نیز با اختلاف گل بالا جشنواره گل به راه انداخت و مقتدرانه ۴۰ بر ۱۷ پاراگوئه را شکست داد.

در تک بازی گروه H اتریش و چین مقابل هم صف آرایی کردند که نماینده قاره کهن با اختلاف ۱۱ گل و نتیجه ۳۸ بر ۲۷ بازی را اتریش واگذار کرد.

روز سوم رقابت های هندبال قهرمانی زنان جهان امروز جمعه ۱۲ اذر با انجام هشت مسابقه در گروه های A.B.C.D پیگیری می شود که تیم ملی هندبال کشورمان در گروهاز ساعت؛ ۲۰:۳۰ دقیقه به مصاف تیم ملی رومانی می رود.

گفتنی است؛ بیست وپنجمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی زنان جهان برای اولین بار با شرکت ۳۲ تیم در هشت گروه چهار تیمی از تاریخ ۱۰ لغایت ۲۸ اذرماه به میزبانی اسپانیا برگزار می شود که برای اولین بار دختران ایران در ایران رقابت ها حضور دارند.