پنجشنبه سی ام فروردین ماه

رئیس فدراسیون تنیس در اجلاس جهانی مادرید

 داوود عزیزی از امروز در اجلاس سه روزه فدراسیون جهانی تنیس در مادرید حضور دارد و در بخشی از برنامه های این اجلاس به همراه روسای فدراسیون ها، رقابت های مرحله نهایی  دیویس کاپ را از نزدیک نظاره خواهند کرد .

رئیس فدراسیون تنیس  به همراه امیر همایون صدری مدیر روابط بین الملل فدراسیون تنیس کشورمان در اجلاس جهانی فدراسیون جهانی که از امروز در مادرید آغاز شده است  حضور  دارند .

امروز و در روز اول اجلاس جهانی تنیس ، جلسه فدراسیون تنیس آسیا از ساعت ۸ صبح تا ۹:۳۰  برگزار شد که داوود عزیزی به اتفاق امیر همایون صدری در این جلسه شرکت کرد  و سپس کنفرانس جهانی از ساعت ۹:۴۰ تا ۱۴:۴۵  انجام شده است .

در حاشیه این اجلاس داوود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس ایران و دیوید هگرت رئیس فدراسیون جهانی در خصوص مسائل مختلف این رشته  دیدار و گفت و گو‌ کردند.

در قالب این اجلاس  برنامه ریزی شده است که روسای فدراسیون ها  مرحله نهایی  دیویس کاپ را  از ساعت ۱۶ تا ۲۰:۳۰ به وقت ایران  از نزدیک نظاره کنند .

فردا در روز دوم اجلاس جهانی با برگزاری جسله سالیانه تنیس ( AGM)  و سپس  حضور روسای فدراسیون عضو در مرحله نهایی  مسابقات دیویس کاپ همراه است .

سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک هم در حمایت از فدراسیون تنیس ایران پیش از برگزاری اجلاس جهانی مادرید در نامه ای به «دیوید هگرتی» رئیس فدراسیون جهانی تنیس ، از میزبانی دوره ها و رویدادهای بین المللی به میزبانی فدراسیون تنیس کشورمان تاکید کرده بود .

 فردا در روز پایانی این اجلاس ، داوود عزیزی جلسات مختلفی را در خصوص برنامه های توسعه ای تنیس کشورمان با مسئولان فدراسیون جهانی  تنیس خواهد داشت.