جمعه دهم فروردین ماه

وکیلی: دلیل خط خوردنم را نمی دانم

تیم والیبال ساحلی ایران در شرایطی در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور چین به مقام نایب قهرمانی رسید که تیم اول ما با ترکیبی دگرگون شده مقابل رقبا قرار گرفت.

قرار دادن ابوالحسن خاکی زاده کنار بهمن سالمی این پرسش را پیش آورده است که چرا بعد از چند سال آرش وکیلی را از سالمی جدا کردند. وکیلی در این باره به البرز ورزشی گفت: من و سالمی در سال 2018 که آقای الهامی رئیس سازمان ساحلی بود، به مقام قهرمانی رسیدیم. اما یک باره مرا حذف کردند بدون اینکه دلیل آن را نیز بیان کرده باشند. البته قبول دارم که با حضور آقای خاکی زاده که قد بلندی دارد، تیم ما از نظر دفاع روی تور قوی تر شده است اما تعجب اصلی بنده بر این است که چرا در بین سه تیم اعزامی جایی برای من در نظر نگرفته اند.

وکیلی درباره کیفیت مسابقات قهرمانی آسیا نیز گفت: می دانید که تیم های چین، اندونزی و نیوزیلند شرکت نکرده بودند. چینی ها در المپیک ها حضور داشتند. از نگاه من حذف سیجان و یونس شریف توسط تیم استرالیا مهم ترین اتفاقی بود که در جریان مسابقات اخیر رقم خورده است. اما با این همه تعجب می کنم که چرا مرا انتخاب نکرده اند و بر حسب احترام هم شده لااقل یک تلفن می زدند تا در میافتم که ساحلی بازان هم دارای ارج و قرب هستند.