پنجشنبه نهم فروردین ماه
سرمربی تیم هندبال ذوب آهن؛

استفاده بهتر از موقعیت ها تیم را برنده بازی می کند

حمید صادق شاه نشین سرمربی ذوب آهن پیش از دربی هندبال شهر اصفهان اظهار داشت؛ دربی اصفهان همیشه از جذابیت خاصی برخوردار است هر دو تیم برای تثبیت جایگاه خود در جدول رده بندی تلاش می‌ کنند.

صادقی افرود: بر اساس شرایط تیمی که داشتیم برنامه ریزی خوبی برای این دیدار انجام دادیم و امروز در ترکیب ذوب آهن فقط سلامان بربط رو به علت مصدومیت در اختیار نداریم اما در پست این بازیکن با تجربه خوشبختانه ما دو خط زن خوب یعنی شهبازی و طاهری را داریم که امید می رود امروز جای خالی بربط رو به خوبی پر کنند.

وی در ادامه گفت؛ با توجه به شناختی که از تیم مقابل یعنی فولاد مبارکه سپاهان داشتیم برنامه ریزی ها را انجام دادیم و از دید من مسابقه امروز بازی خوبی خواهد شد چرا که هم ذوب اهن و هم سپاهان  برای تثبیت جایگاه در جدول به بازی خواهند آمد و طبق معمول اعتقادم این است هر تیمی بتواند از موقعیت های به دست امده به خوبی استفاده کند و بازیکنان با همدیگر هماهنگ باشند تا کارهای تیمی انجام دهند مطمئن هستم که آن تیم نتیجه بهتری خواهد گرفت.

سرمربی هندبال ذوب آهن در پایان یادآور شد؛  فارغ از هر نتیجه ای برای هر دو تیم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم شاهد یک بازی تماشاگر پسند و جذاب از سوی هندبالیست های دو تیم باشیم.

تیم های فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان در اولین بازی از مرحله چهارم دو رفت لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور از ساعت۱۴:۳۰ دقیقه امروز یکشنبه ۱۴ آذرماه در سالن پیامبر اعظم شهر قم به مصاف هم خواهند رفت.