شنبه یکم اردیبهشت ماه

قاسمپور از تیم کشتی صنایع اخراج شد

فردین قنبری از اخراج کامران قاسمپور قهرمان کشتی آزاد جهان از تیم صنایع مازندران به دلیل رفتار غیر حرفه‌ای خبر داد.

 فردین قنبری سرپرست تیم کشتی آزاد صنایع مازندران با بیان این مطلب افزود: باشگاه صنایع از همان آغاز مسابقات لیگ برتر به تمام تعهدات خود در مقابل کشتی گیران عمل کرد و رفتار حرفه‌ای ایجاب می‌کند که آزادکاران نیز به قراردادی که منعقد می‌کنند پایبند باشند، اما متأسفانه کامران قاسمپور قهرمان شایسته کشتی ایران و جهان اقداماتی را انجام داد که مجبور شدیم با او قطع همکاری کنیم.

قنبری با بیان اینکه کشتی ورزش پهلوانی است و باید اخلاق مداری سرلوحه باشد تصریح کرد: کامران قاسمپور برای همه ما عزیز است، اما اگر قرار باشد در ورزش اصول و رفتار حرفه‌ای را رعایت نکنیم و از چارچوب‌ها خارج شویم نه تنها به ورزشکار کمک نکرده ایم بلکه آینده ورزش اول کشور را نیز به بحران کشانده ایم.

وی درباره آخرین تصمیم مسئولان باشگاه درخصوص کامران قاسمپور گفت: کامران قاسمپور به دلیل عدم همکاری از ابتدای مسابقات لیگ و نارضایتی مربیان و همچنین مصاحبه بدون هماهنگی کادر فنی و اعلام عدم حضورش در دیدار‌های مرحله نیمه نهایی لیگ، برابر با قرارداد منعقد شده از لیست تیم خارج و باشگاه استرداد وجه پرداختی را خواهان شد.

سرپرست تیم کشتی آزاد صنایع مازندران خاطرنشان کرد: باشگاه صنایع نسبت به تعهدات خود کاملاً پایبند بوده، لیکن با در نظر گرفتن جلسه حضوری کادر فنی در منزل کامران قاسمپور (تاریخ ۴آذر) تصمیم قطع همکاری اتخاذ شده است.

مرحله نیمه‌نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد قرار است روز ۱۹ آذرماه در سالن ۱۲ هزارنفری آزادی برگزار شود. در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها شرکت داروسازی سهند ارس با فولادین ذوب آمل و همچنین صنایع مازندران با دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف هم خواهند رفت.