پنجشنبه نهم فروردین ماه

گلایه از قوانین من در آوردی در والیبال!

در حالی که قرار است مسابقات قهرمانی نوجوانان لیگ برتر باشگاه های کشور برگزار شود، اضافه کردن تبصره به قوانین برگزاری مسابقات مورد اعتراض برخی از مربیان قرار گرفته است.

براساس بخشنامه اولیه فدراسیون والیبال بازیکنان 11/10/1383 اجازه شرکت در رقابت ها را دارند اما در آستانه مسابقات اعلام شد که هر تیم اجازه دارند که از دو بازیکن این سال بدون محدودیت ما بهره ببرند. دلیل این تصمیم فدراسیون میدان دادن به نوجوانانی است که معطل چند ماه شدند. اما بهمن سلطانی مدیر تیم های پایه سایپا در پاسخ به پرسش ما در این باره می گوید: چندین ماه براساس بخشنامه فدراسیون تمرین داده ایم اما به ناگهان ناچار می شویم که دو بازیکن را بعد از ماه ها تمرین کنار بگذاریم و این با دلایلی که فدراسیون والیبال اعلام کرده، مغایرت دارد.

سلطانی می افزاید: اگر فدراسیون نخواهد شیوه نامه اولیه خود را اجرا کند، از شرکت در رقابت های نوجوانان انصراف خواهیم داد. این تصمیم باشگاه سایپا است... در این راستا یکی دیگر از مربیان نیز مدعی شد که به خاطر بازی دادن به آقاپسر یکی، دو تا از آقایان مقرب قانون تغییر کرده است. البته اگر سازمان مسابقات فدراسیون جوابیه ای داشته باشد، آماده درج آن هستیم ولی منطق حکم می کند که هر تغییری در ابتدای سال و براساس اعلام عمومی صورت گیرد.

نویسنده: جمشید حمیدی