پنجشنبه سی ام فروردین ماه

گذری به فوتبال پایه تهران

رقابت های فوتبال پایه تهران در تمام سطوح به شکل منظم در حال برگزاری ودر برخی از این بازی ها حساسیت فراتر از آنچه تصور می شود، نمایان است.در این بخش از فوتبال پایه تهران اشاره ای داریم به برخی مسایل حاشیه ای این رقابت ها.

کمیته استیناف هیات فوتبال تهران ،۹ امتیاز تیم نو نهالان سایپا که فصل پیش محکوم شده بود ودر این فصل از تیم نو نهالان سایپا در سه بازی کسر شده بود،غیر قانونی دانست هر ۹امتیاز را به سایپا باز گرداند.تیم نو نهالان سایپا در حال حاضر از مدعیان قهرمانی به حساب می اید در این فصل به سر مربیگری فرهاد خان گلی مربی کاردان اداره می شود.

**  متاسفانه سطح قضاوت داوران در فوتبال پایه تهران چندان مطلوب نیست.در اینجا هم گله گذاری فراوان است به گونه ای که برنده وبازنده نا راضی بنظر می ایند.

**  در برخی از دیدارها شاهد هستیم که یا ناظر بازی ویا داور مسابقه با تاخیر خودرا بر سر مسابقه رسانده اند.در این مورد تا کنون اب از اب تکان نخورده است.اگردر این ارتباط تیمی با تاخیر وارد شود تا کنون صد بار ذبح شده بود.

* ارفی اشتیمیم همان بازیکن برزیلی سابق پرسپولیس که در این فصل سر مربی تیم نونها لان پرسپولیس شده است،به دلیل نتایج ضعیف از سوی محسن خلیلی مدیر اکادمی پرسپولیس از کار بر کنار شد.

** رقابت های فوتبال نوجوانان دسته اول تهران در استانه شروع قرار گرفته است.در جمع تیم های حاضر در این مسابقات حتما باید به بازیهای تیم نوجوانان پیام توجه کرد.در راس این تیم یک جوان با پشتکار وبالاتر از ان جوانی که بار فنی اش قابل ستایش است،وجود دارد به نام حامد فیض الهی. نام اورا به یاد داشته باشید.از این جوان در حال رشد انهم درکار مربیگری فوتبال در اینده نزدیک به همراه تیمش بیشتر خواهید شنید.

**  شنیدیم کمیته اخلاق فوتبال تهران نسخه  چهار تا هفت نفر از مدیران باشگا ه ها وداوران ومربیان وحتی عوامل کناری تیم های تهرانی را بد جوری پیچیده است.خبر این اقدام به زودی رسانه ای خواهد شد.محرومیت ها در حد ممنوعیت مادالعمر از هر گونه فعالیت فوتبالی است.