شنبه یکم اردیبهشت ماه
المپیک ۲۰۲۱ ناشنوایان-  برزیل؛

حضور 8 رشته ورزشی ناشنوایان در المپیک 2021 برزیل

جلسه هماهنگی مسئولین فدراسیون و انجمن های ورزشی ناشنوایان با حضور ریاست فدراسیون برگزار شد.

 این جلسه صبح امروز با حضور دکتر تیشه گران (رئیس فدراسیون) ، مهدی نصیبی (دبیر) ، زهرا داودی (نایب رئیس بانوان) ، مسئولین انجمن های فوتبال ، کاراته ، جودو ، تکواندو ، تیراندازی ، دوومیدانی ، کشتی و والیبال ساحلی در محل فدراسیون برگزار و پیرامون حضور کیفی ورزشکاران رشته های فوق در مسابقات المپیک 2021 برزیل بحث و تبادل نظر شد.

در ابتدای جلسه دکتر تیشه گران ضمن تشکر از مسئولین انجمن ها و برگزاری باشکوه مسابقات قهرمانی جهان کاراته و تکواندو 2021 ناشنوایان در تهران ، اظهار داشت : در بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان با کاروانی کیفی و رشته هایی که کسب مدال در آنها بیشتر است به مسابقات اعزام خواهیم کرد و امیدواریم مقام هفتم المپیک سامسون ترکیه در این دوره ارتقا داشته باشد و پرچم مقدس کشورعزیزمان بارها در این مسابقات افراشته شود.

مسئولان انجمن ها نیز با بیان برنامه های خود ، بر حمایت همه جانبه فدراسیون از رشته های اعزامی و لزوم حامیان مالی تاکید کردند.

عبدالحمید حسین پور (مشاور فدراسیون) ، محمدعلی محمدی (مسئول حراست فدراسیون) ، علیرضا بسیح (مسئول کمیته فنی و مسابقات) و ابراهیمی (مسئول روابط عمومی فدراسیون) نیز در این جلسه حضور داشتند