پنجشنبه نهم فروردین ماه
مرحله گروهی رقابت های قهرمانی جهانی؛

صعود تیم ملی هندبال بانوان با حریف آسیایی

تقابل ایران و قزاقستان امشب از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در گروه C برای تکلیف تیم سوم گروه برگزار خواهد شد.

به گزارش البرز ورزشی، تیم ملی هندبال بانوان ایران که با کسب جایگاه چهارم رقابت های قهرمانی آسیا مجوز شرکت در بیست وپنجمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی آسیا را کسب کردند در این مسابقات در گروهباتیم های نروژ، رومانی و قزاقستان همگروه شدند.

شاگردان خدیجه قانع تاکنون دومسابقه را مقابل قدرت های هندبال بانوان انجام داده اند و در هردو تقابل برابر نروژ و رومانی بازی را واگذار کرده اند.

ملی پوشان هندبال ایران حالا برای صعود از مرحله گروهی دور مقدماتی رقابت های قهرمانی جهان باید قزاقستان را از پیش رو بردارند.

قزاقستان نیز هم مانند ایران مقابل نروژ و رومانی تن به شکست داده است و باتوجه به اینکه از هرگروه سه تیم به دور بعدی مسابقات صعود می کند شیرزنان هندبال ایران امروز در مصاف با قزاق ها محکوم به برد هستند و درصورت شکست این تیم به عنوان تیم سوم گروه c به جمع ۲۴ تیم پایانی راه خواهند یافت.

این رقابت امروز سه شنبه ۱۶ اذرماه از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در اسپانیا برگزار خواهد شد و امیدواریم امشب نیز سنگربان قمی هندبال ایران فاطمه خلیلی شب خوبی از خود به نمایش بگذارد و با سیوهای دیدنی هم مانند دو مسابقه قبلی صعودمان را قطعی کند.