پنجشنبه نهم فروردین ماه

واکنش اینفانتینو به دیدار با عزیزی خادم (عکس)

رئیس فیفا در لینکدین خود به دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال ایران اشاره و از صحبت درباره فوتبال زنان، زیرساخت‌های کلی و توسعه با او خبر داد.

در حالی که پیش از نیز شاهد دیدار و گفت و گو بین جانی اینفانتینو و شهاب الدین عزیزی خادم بودیم، این دو در حاشیه مراسم افتتاحیه جام عرب نیز باهم ملاقاتی داشتند که روز گذشته تصاویر آن منتشر شد.

فدراسیون فوتبال ایران همچنین خبر داد که رئیس فدراسیون جهانی فوتبال بهمن ماه نیز در تهران حضور خواهد یافت تا به طور اختصاصی شرایط فوتبال در ایران مورد ارزیابی قرار بگیرد.

در پست جدید اینفانتینو در لینکدین هم اشاره ویژه ای به دیدار او با عزیزی خادم شده است. رئیس فیفا با انتشار یک عکس از خوش و بش خود با رئیس فدراسیون فوتبال ایران، از اختصاص بخشی از وقت خود در حاشیه مراسم افتتاحیه جام عرب با عزیزی خادم خبر داد.

 

متن پست رئیس فیفا به شرح زیر است:


«یکی از بهترین بخش‌های تورنمنت‌ها توانایی این رویدادها جهت گرد هم آوردن مردم است و من هم این دو روز در افتتاحیه جام عرب فیفا این موضوع را احساس کرده‌ام. علاوه بر اینکه توانستم از تمام شش استادیوم پیشرفته بازدید کنم و هر هشت مسابقه ای که تاکنون برگزار شده را ببینم. خوشحالم که با نمایندگان هر ١۶ فدراسیون عضو حاضر در مراسم ملاقات کردم. علاوه بر این، مدت زمانی را هم با شهاب‌الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گذراندم و با او درباره فوتبال زنان، زیرساخت‌های کلی و توسعه کشور ایشان گفتگو کردم.»