جمعه سی و یکم فروردین ماه
از نگاهی دیگر؛

دروازه بانی که در کاستیون دلا پلاتای ستاره شد

نخستین حضور تیم‌ ملی هندبال زنان ایران در رقابت های قهرمانی جهان در اسپانیا برای من به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش ایران فرصتی بود برای آشنایی باستارگان نسل پیش رو، تماشای تلاش جانانه دختران سختکوش  هندبال ایران غنیمتی بود قیمتی  و خاطره ای شد فراموش نشدنی. 

درخشش شیردختران ایران که هر کدام از گوشه ای از خاک ‌میهن به نمایندگی از شهر و ‌استان خوددر این رقابت ها شرکت کرده بودند، پس از دیدار مقابل نروژ  جهانی شد.

 فاطمه خلیلی بهفر،  شبی به یادماندنی برای  خودش، هم تیمی هایش، هندبال بانوان،  ورزش ایران و حتی هندبال  و‌ ورزش بانوان جهان رقم زد.

دروازه بان ۲۵ ساله تیم ملی هندبال زنان ایران که  از باشگاه پویان جوان از شهر قم تا باشگاه آنتالیای ترکیه اوج گرفت و  در کاستیون دلا پلاتای اسپانیا ستاره شد،  با درخشش ‌در دو دیدار ایران در ۲۵ مین دوره قهرمانی هندبال جهان مقابل رومانی و‌نروژ ، عنوان برترین بازیکن میدان را از آن خود کرد.  او‌ جو‌ سالن برگزاری مسابقات را چنان احساسی کرد که بازیکنان تیم پیروز، قهرمان اروپا، نروژ با چشم های اشک آلود برای نجابت و مطلومیت دختران ایرانی، سراپا او را و‌ دیگر شیر دختران ایرانی را تشویق کردند. آنها که بدون بازی تدارکاتی، بدون حمایت مالی و  بدون پخش تلویزیونی مسابقاتشان، حتی نمی توانند پدر، برادر و‌ همسر خود را برای تماشای رقابتها به ورزشگاه ببرند، شایسته تشویق و تقدیرند و  فدراسیون جهانی هندبال چه زیبا از دختران ایران تقدیر کرد

نویسنده میهمان: علی عمادی