شنبه یکم اردیبهشت ماه
گیتی پسند و گل گهر پیشتازان لیگ یک والیبال؛

عقیلی: والیبال اصفهان به راه پیشرفت می رود

در پایان هفته ششم لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور که در دو گروه برگزار می شود، تیم های گل گهر سیرجان با مربیگری محمدرضا دامغانی و گیتی پسند اصفهان با هدایت سعید عقیلی بدون شکست به پیش می روند. تیم گل گهر دیروز در ماراتنی سنگین 3 بر دو وارنای گیلان را شکست داد و گیتی پسند هم با همین نتیجه از سد قارتال سرعین گذشت. در تیم گیتی پسند بازیکنانی چون مصطفی رئیسان، امیرحسین ساداتی، محمد مشیدی و شاهین توانا بازی می کنند.

سعید عقیلی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره تشکیل دوباره تیم گیتی پسند گفت: حمایت آقایان حسین عراقی زاده، مسعود تابش و جنتی ما را به آینده تیم داری در این باشگاه امیدوار ساخته است. مدیران گیتی پسند قول دادند در صورت صعود به لیگ برتر بیش از 15 میلیارد تومان سرمایه گذاری کنند و این موقعیتی عالی برای جوانان نصف جهانی خواهد بود. من دو سال پیش تیم سپاهان را از لیگ یک به لیگ برتر آوردم اما به جای حمایت از من تیم را به دست یک مربی غیربومی دادند که برای این تیم آرزوی موفقیت می کند.

سرمربی تیم گیتی پسند درباره انتخابات پیش روی هیات والیبال استان اصفهان نیز گفت: آقای تیمور باجول که از جنس والیبال هستند، طی هشت سال گذشته فعالیت های بسیار خوبی داشتند. استان ما با حضور آقای باجول و افرادی چون سلیمی در شهر لنجان راه گسترش والیبال را به خوبی طی می کند.

باجول درباره پیش بینی خود از سرنوشت تیم سپاهان در لیگ برتر نیز گفت: همه چیز در مرحله پلی آف مشخص می شود. پارسال هم خوب پیشرفته بود اما در پلی آف ناکام ماند. بازیکنان کلیدی این تیم مانند غفور و مباشری دارای مصدومیت قبلی بوده و امیدوار هستم که در مراحل حساس دچار مصدومیت نشوم.

گفت و گو: جمشید حمیدی