پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

طارمی در خدمت تیم ملی

گوش شیطان کر، اختلاف بین شاگرد و استاد برطرف شد. اگر شیطنت های رسانه ای و افراد فرصت طلب بگذارند، طارمی به تیم ملی باز می گردد.

یک منبع آگاه در تیم ملی که نمی‌خواست در این خصوص اظهار نظر رسمی داشته باشد با اعلام آشتی میان اسکوچیچ و طارمی گفت: مسئله میان سرمربی و مهاجم تیم ملی حل شده و باید این مسئله را به فال نیک گرفت و گذشته را فراموش کرد. مهدی با اسکوچیچ تماس گرفته و هر دو به خوبی با هم دیگر صحبت کرده‌اند و مسئله نیز حل شد. اسکوچیچ مانند یک معلم و پدر به طارمی گفته او مانند پسرش است و به این بازیکن علاقه دارد.

با توجه به برقراری تماس مهدی طارمی با دراگان اسکوچیچ به نظر می‌رسد باید منتظر دعوت او به اردوی بعدی تیم ملی بود که بهمن‌ماه سال جاری برای دیدار مقابل عراق و امارات در تهران برگزار خواهد شد. تیم ملی که در آستانه صعود به جام جهانی 2022 است، 7 بهمن‌ماه به مصاف عراق خواهد رفت و 12 بهمن نیز با امارات دیدار می‌کند.

در صورتی که ایران مقابل عراق به پیروزی برسد یا لبنان و امارات امتیاز از دست بدهند، صعود شاگردان اسکوچیچ به جام جهانی 2022 قطر سه بازی مانده به پایان دور گروهی قطعی خواهد شد که سریع‌ترین صعود تاریخ ایران به جام‌های جهانی خواهد بود. تیم ملی پیش از این به پنج جام جهانی 1978 آرژانتین، 1998 فرانسه، 2006 آلمان، 2014 برزیل و 2018 روسیه صعود کرده بود.