پنجشنبه سی ام فروردین ماه

ترابی در انتظار یک جایزه آسیایی

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در ادامه نظرسنجی‌های خود برای انتخاب تیم منتخب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021، به بررسی هافبک‌های برتر این رقابت‌ها پرداخت که در میان نامزدهای معرفی شده،‌ مهدی ترابی هافبک پرسپولیس نیز دیده می‌شود.

به پایگاه خبری البرز ورزشی ، AFC در مورد ترابی که 5 پاس گل، 3 گل و ایجاد 22 فرصت گلزنی در لیگ قهرمانان به نام خود ثبت کرده است، نوشت: در میان هافبک‌هایی که تفکر هجومی دارند، مهدی ترابی باز هم دست پرسپولیس را گرفت. این بازیکن بیشترین پاس گل را در طول رقابت‌ها داد و با اینکه بیشترین موقعیت‌های گلزنی را برای بازیکنان پرسپولیس فراهم کرد، شاهد حذف تیمش در یک‌چهارم نهایی بود.

ترابی سه گل در هشت مسابقه به ثمر رساند؛ از جمله گل دقیقه پایانی مقابل استقلال تاجیکستان که که غول‌های تهران را برای چهارمین بار در پنج سال اخیر، به جمع هشت تیم پایانی رساند.

محمد کانو، سالم الدوساری و سلمان الفرج از الهلال، سین جین‌هو از پوهانگ استیلرز، ماتئوس از ناگویا گرامپوس، والری قازایشویلی از اولسان هیوندای، عبدالفتاح عسیری از النصر، پایک سئونگ‌هو از جئونبوک هیوندای موتورز و آن هونگ‌وو از دائگو، سایر نامزدهای عنوان بهترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا هستند.