پنجشنبه نهم فروردین ماه

جلوه: ترنتینو آسیب پذیر بود

بازیکن جوان تیم نماینده ایران در جام باشگاه های جهان برعکس نظر اکثریت کارشناسان اعتقاد دارد که اگر تیم سیرجان دو، سه بازیکن سطح بالا در اختیار داشت، می توانست مقابل ترنتینوی ایتالیا سورپرایز باشد.

مهدی جلوه که در جام باشگاه های آسیا جایزه بهترین مدافع را گرفته بود درباره دو شکست پیاپی تیم شان در برزیل ضمن بیان مطلب فوق می افزاید: بازیکنان ما فرصت تمرین در تهران را نداشتند و ما درست یک روز قبل از آغاز مسابقات به بتیم رسیده بودیم و این در حالی بود که برای تطابق شرایط آب و هوایی به چند روز اقامت در برزیل نیاز داشتیم.

جلوه درباره تقابل بازیکنان سیرجان با مهره های درشت والیبال جهان نیز می گوید: بازی برابر فوق ستاره هایی چون اشکانین لیسینیاک و ایساک برزیلی هم یک کلاس آموزشی بود و هم انگیزه ای برای اینکه امثال من بتوانند خودشان را در مقایسه با این ستاره های بزرگ محک بزنند. این را هم بگویم که بحث تیم ساداکروز جدا بود. اما ترنتینو با شرایطی که ما دیدیم در نبود خوآن توره نا آسیب پذیر بود و اگر ما دو سه بازیکن تاپ لول در اختیار داشتیم، می توانستیم مقابل پرافتخارترین تیم دنیا شگفتی ساز شویم. سرعتی زن جوان تیم ملی درباره ادامه لیگ برتر والیبال کشور نیز می گوید: ما تازه از امروز تمرینات خودمان را در سیرجان آغاز کرده ایم و امیدوارم که بتوانیم از نیم فصل دوم به شرایط مطلوب تری نایل شویم.

گفت و گو: جمشید حمیدی