سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه

قطار لیگ برتر فوتبال در ایستگاه دهم

قطار در حال حرکت لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به ایستگاه دهم رسید. در چارچوب این رقابت ها فردا دیدار استقلال با سپاهان برگزار خواهد شد. بقیه این دیدارها به روز چهارشنبه موکول شده است. استقلال با سپاهان هر یک با دو غایب به میدان خواهند آمد.

در تیم فرهاد مجیدی سوای وریا غفوری، رضاوند نیز به دلیل مصدومیت حضور نخواهند داشت البته غیبت این دو یار استقلالی که کمی هم طولانی شده، حرف و حدیث هایی وجود دارد. اما در تیم محرم نویدکیا هم محمدرضا خلعتبری و رضا میرزایی نیستند. نگاه هر دو مربی به نوع چیدمان و یک فوتبال تهاجمی است چون باقی ماندن در بالای جدول برای این دو تیم در اولویت قرار دارد. در حقیقت امتیاز گرفتن در این بازی نسبت به فوتبال زیبا اولویت اول قرار دارد.

مجیدی همچنان به سه مدافع در خط دفاع خود اعتقاد دارد اما سپاهان بازی شناور در دستور کار خواهد داشت که در زمان حمله با پنج مهاجم و در زمان دفاع مقبل دروازه خودی با شش بازیکن تجمع می کند. مجیدی به مردان خط میانی خود اعتقاد دارد به همین دلیل نبض بازی فردا را به مردان خط هافبک خود می سپارد. این در حالی است که ژستد مهاجم هدف استقلال است. اما یامنگا ماموریت خواهد داشت تا در کناره زمین به عنوان مهاجم کاذب حرکت کند. البته نویدکیا هم به اتفاق مرزبان به نوع بازی استقلال واقف است و همین شناخت باعث می شود تا دیدار استقلال و سپاهان در سرمای پاییزی به گرمای فوتبال تبدیل شود.

نویسنده: اکبر عزیزی