چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

مهدوی: معروف غیرقابل انکار است

برای به پایان رساندن لیگ باشگاه های کشور عجله به خرج می دهند. هیچ جای دنیا این گونه نیست.

مهدی مهدوی پاسور سابق تیم ملی درباره توقف دو هفته ای لیگ برتر باشگاه های کشور می گوید: من سال ها عضو تیم ملی بودم و والیبال دنیا را تعقیب کردم. همه کشورها لیگ خود را تا یک ماه مانده به مسابقات برون مرزی ملی خود ادامه می دهند تا بازیکنان با آمادگی وارد چرخه رقابت ها شوند. اما در اثر بی توجهی به این قضایا، مشاهده کردیم که تیم ملی کشورمان به دلیل فاصله زیادی که لیگ با برنامه های ملی داشته همیشه در بازی اول به مشکل بر می خورد.

پاسور تیم شهداب یزد می افزاید: البته تعطیلی اخیر به نفع تیم ما شده است تا تمرینات آماده سازی و تمرینات بهتری برای برطرف ساختن ضعف ها پیگیری کنم. اما باز هم تاکید می کنم که در هیچ جای دنیا این گونه نیست. اکنون با تعجیلی که در برگزاری مسابقات پیش خواهد آمد باید منتظر آسیب دیدگی های فراوان بازیکنان باشگاه ها باشیم.

مهدوی در مورد سوژه این روزهای تیم ملی و حضور یا عدم دعوت از سعید معروف می گوید: اول باید دید که آیا خود آقای معروف قصد بازگشت دارد یا نه، ولی نظر من این است که تجربه ایشان غیرقابل انکار است و تیم ملی در مسابقات مهم سال آینده به پنجه های سعید معروف نیاز دارد؛ البته ما جوانی چون جواد کریمی را داریم که اندک اندک با تجربه می شود. اما پشت سر این بازیکن پاسوری که به درد تیم ملی بخورد، نداریم.

گفت و گو: جمشید حمیدی