پنجشنبه نهم فروردین ماه

حکایت این روزهای فوتبال

این روزها فوتبال ما حکایت عجیب و غریبی دارد که شنیدن آنها نگران کننده است.

* رادوشوویچ دروازه بان پرسپولیس پس از دریافت درصدی از قرارداد جدیدش تسویه کرد و راحت به کشورش بازگشت. او در این روزهای حساس پرسپولیس را تنها گذاشت. این در حالی است که دو بازیکن تاجیکی پرسپولیس هم نزدیک به دو ماه است بدون هیچ گونه قراردادی در پرسپولیس تمرین می کنند.

 

* در رابطه با بازیکن گابنی گل گهر اخبار جدیدی بر سر زبان ها افتاده است. می گویند: درخصوص پرونده و نامه های رد و بدل شده درباره این بازیکن دست های پشت پرده در کار است.

 

* دیدار سپاهان با پرسپولیس که قرار است هشتم دی ماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار شود، به دلیل حوادث نیم فصل گذشته به هنگام سفر پرسپولیس که اصفهان رخ داده بود، این بار در زمین بی طرف برگزار می شود. البته پرسپولیسی ها همچنان به آسیب رسیدن اتوبوس این تیم و پرتاب نارنجک به وسط زمین معترض هستند و می گویند خلاف در اصفهان انجام شد ولی ما را مجبور کردند در بازی برگشت باز در زمین بی طرف بازی کنیم. 

 

* در حالی که از طرف تیم ها از سازمان لیگ درخواست بازی با حضور تماشاگران را دارند، اما سازمان لیگ می گوید: مجوز را باید ستاد کرونا صادر کند و ستاد کرونا هم اطلاع داده که تماشاگران طبق دستورالعمل بهداشتی می توانند به ورزشگاه بروند و هیچ نامه ای در این رابطه به کسی داده نخواهد شد. حالا باید منتظر دریافت نامه رسمی در این باره بود .

 

* یحیی گل محمدی از اینکه انتظارات از پرسپولیس بالا گرفته است، می گوید: حالا حتی کسب نتیجه مساوی هم مورد اعتراض واقع می شود. اما یکی نیست به ما بگوید که با گذشت 9 هفته از لیگ برتر باشگاه مدیرعامل قانونی و رسمی ندارد. باور کنید خسته شده ایم.