جمعه سی و یکم فروردین ماه

ابراهیم تهامی: کنج خانه نشسته ام

ابراهیم تهامی، گلزن پیشین تیم های استقلال و صنعت نفت آبادان و ملی پوش ایران در جام جهانی 98 در گفت و گو با البرز ورزشی تاکید کرد که به جای مربیگری و پرداختن به ورزشی که 28 از عمرش را صرف آن کرده است، در کنج خانه نشسته است تا در آینده سرنوشت برای وی چگونه رقم بخورد.

تهامی در پاسخ به پرسش البرز ورزشی که عملکرد کدام یک از تیم های لیگ برتری را بهتر می بینید، می گوید: باور کنید امسال دل و دماغی برای تعقیب لیگ فوتبال باشگاه ها نداشته ام. مسئولانی که فقط به منافع شخصی و پست و مقام خود فکر می کنند، کاری به اشخاصی که جوانی برای ورزش قهرمانی گذاشته اند، ندارند. من حدود دو سال برای صنعت نفت و نیز چند دوره برای استقلال اهواز به عنوان بازیکن و مربی به میدان رفتم و 30 بازی ملی را در کارنامه خود دارم و افسوس می خورم که مسئولان فوتبال ما به ویژه در استان خوزستان ما کاری به کارنامه آدم ها ندارند و تخصص برای آنها اهمیتی ندارد. سوء مدیریت در تیم های خوزستانی بیداد می کند.

تهامی هم بازی احمدرضا عابدزاده، نیما نکیسا، علی دایی، مهدی مهدوی کیا، کریم باقری، جواد زینچه و ... در تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی 78 بود.

گفت و گو: حسن امامقلی