جمعه دهم فروردین ماه
در متن و حاشیه فوتبال

محرومیت پنج ساله برای خطیر

در میان همه خبرهایی که در فوتبال کشور ما نشر پیدا کرده اند، محرومیت علی خطیر به روزگاری دست راست رئیس جدید فدراسیون بود، از همه مهم تر می نماید.

کشمکش بین علی خطیر و رئیس فدراسیون فوتبال حاد شده است. این کشمکش به قبل از انتخاب عزیزی خادم به ریاست فدراسیون فوتبال بر می گردد که خطیر همه کاره عزیزی خادم محسوب می شد. حتی صحبت از این بود که خطیر دبیر رئیس جدید خواهد بود اما این شرایط فرق کرده و علیه همدیگر گارد گرفته اند و دست به افشاگری نسبت به همدیگر زده اند. عزیزی خادم اعتقاد دارد که خطیر زیاده خواه است و از من درخواست پست های کلیدی داشت اما به فردی که در سوئیس زندگی می کند، پست نخواهند داد. اما خطیر هم نکاتی را علیه خادم انتشار کرده است. در نهایت اینکه براساس حکم صادره در پی افشاگری خطیر نامبرده به مدت پنج سال از هرگونه فعالیت ورزشی محروم شده است.  

 

ناصر حجازی 72 ساله شد

به بهانه هفتادودومین زادروز تاریخساز فوتبال ایران دوستان و همبازی های ناصر حجازی یاد وی را گرامی داشتند. مردی که در فوتبال ایران خودش یک تیم بود و بسیاری از تیم های بزرگ دنیا وی را می خواستند. اما ناصرخان هرگز در برابر دلارهای پیشنهاد سر خم نکرده بود.

 

خرید جدید پرسپولیس

شنیده ها حاکی است که مذاکره پرسپولیس با کاوه رضایی بازیکن ایرانی شاغل در لیگ بلژیک به مراحل پایانی رسیده است. تا جایی که اگر قفل پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز شود، کاوه رضایی را در پرسپولیس خواهیم دید.