پنجشنبه نهم فروردین ماه
دنیای توپ و سبد

بازگشت صمد از آمریکا

صمد نیکخواه بهرامی که در ایالات متحده به سر می برد، ظرف دو، سه روز آینده به ایران بر می گردد تا در کنار تیم مهرام به بسکتبال بپردازد. اینکه صمد می تواند در تیم ملی هم نقش ایفا کند، بستگی به نظر مصطفی هاشمی، سرمربی تیم ملی دارد.

سرمربی جدید بسکتبال با ویلچر

مسعود فلاح سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال با ویلچر شد. فلاح که خود از ملی پوشان این رشته بوده، در شرایطی جایگزین آقاکوچکی شد که بسکتبال کشور ما با وجود داشتن چندین لژیونر در کشورهای اروپایی در المپیک ناکام مانده بود.

 

محرومیت یک بسکتبالی

امیرحسین صفرزاده قائم مقام باشگاه شمیدور به مدت سه ماه از ورود به میادین بسکتبال محروم شد. وی به دلیل اینکه بدون هماهنگی وارد اردوی بسکتبال بانوان شده بود، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون نقره داغ شد. صفرزاده خود زمانی از بهترین داوران بسکتبال ما بود.

 

شوماری در تهران

شوماری هریس بسکتبالیست سیاهپوست آمریکایی بار دیگر وارد لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران شد. این بازیکن ریزنقش و تکنیکی که سال پیش در تیم نارسینای تهران بازی می کرد، امسال با تیم بهمن تهران به توافق رسید تا در لیگ برتر یاری دهد.

 

نیکولا و 23 امتیاز

روز گذشته تیم بسکتبال نظم آوران سیرجان با نتیجه 90 بر 64 تیم خوزستان را شکست داد. در این بازی نیکولا دراگوویچ، فوروارد خارجی تیم نظم آوران با 23 امتیاز و تاثیرگذاری 31 بهترین بازیکن میدان شد.

گزارش: ج - دوستدار