جمعه دهم فروردین ماه

شعبانپور: کالری بازیکنان جوانان تامین نمی شود

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان باشگاه های کشور در شرایطی در کاشان برگزار می شود که برخی از تیم ها از نحوه تغذیه میزبان گلایه دارند.

این شکوه و شکایت سال پیش هم وجود داشت اما مورد توجه فدراسیون والیبال قرار نگرفت. محمد شعبانپور سرپرست و مدیر تیم والیبال لبنیات هراز آمل در این باره به البرز ورزشی گفت: هر تیم سی میلیون ورودی پرداخت می کند اما غذایی که به ورزشکاران داده می شود، با کالری ای که بازیکنان طی یک هفته صرف می کنند، همخوانی ندارد. ای کاش 10 میلیون تومان اضافه تر می گرفتند اما به کیفیت اغذیه می افزودند.

شعبانپور اضافه کرد: ما باید برای جوان ها و نوجوان ها بهترین شرایط را در نظر بگیریم اما متاسفانه همه ساله شاهد پرکردن تقویم در این بخش هستیم.

وی درباره کیفیت والیبال در مازندران نیز گفت: از روزی که آقای پوریا نعیمی رئیس هیات شده است، تلاش گسترده ای را شاهد هستیم و در همه رده های سنی از نونهالان تا بزرگسالان مسابقات داخل استان جریان دارد.

وی درباره آسیب دیدگان تیم هراز در لیگ برتر گفت: خداپرستی بهبود پیدا کرده است، اما مهرداد بابایی با پیچ خوردگی مچ پا مواجهه شده، به دلیل ترک خوردگی در بخشی از سابق پایش وضعیت نامعلومی دارد و باید ببینیم که آیا می تواند در ادامه لیگ با ما باشد یا نه؟ به هر حال آنچه که مشخص است، اینکه ما با کمبود بازیکن مواجه هستیم.

گفت و گو: جمشید حمیدی