شنبه یکم اردیبهشت ماه

ستارگان والیبال مهمان لفسکی

باشگاه قدیمی لفسکی بلغارستان از چند ستاره بزرگ والیبال جهان همانند میخائیلوف، کازیسکی، زایتسف و ... دعوت کرد تا جشنواره بین المللی والیبال نوجوانان این باشگاه شرکت کنند تا با حضور خود مشوق آینده سازان این ورزش زیبا باشند.

نکته جالب اینجاست که نیکولوف مدیر لفسکی که خود از قهرمانان بزرگ اروپا بود قصد دارد تورنمنت یاد شده را بهار سال آینده برگزار کند. اما هم اکنون فکر همه چیز را برای یک میزبانی عالی کرده است.

نیکولوف البته سرپرست تیم ملی نوجوانان کشور در مسابقات جهانی تهران بود که در اثر یک گزارش مبنی بر اینکه حباب را رعایت نکرده بود سه روز در اتاقش محبوس شد تا با خاطری آزرده تهران را ترک کند!

مترصدان حرفه مربیگری

در حالی که هنوز نیم فصل لیگ برتر فرا نرسیده برخی از مربیان بیکار مترصد نشسته اند تا جای مربیان ناکام را در تیم های باشگاهی بگیرند.

از قدیم گفته اند آدم وقتی که بیکار بماند هزاران فکر و خیال در سر می پروراند. ولی در این بین مدیر جوان باشگاه شهداب یزد در گفت و گویی رسمی اعلام کرد که هیچ قصدی مبنی بر برکناری محمد عمده غیاثی سرمربی این تیم ندارد و بهتر است که شایعه پراکنان برای خود نوشابه باز نکنند!

اصول صحیح مدیریت حکم می کند که در تصمیمات خود همه جانبه نگر و اندیشمندانه عمل کند. در این بین تنی چند از مربیان ما مانند هلندی سرگردان به این در و آن در می زنند تا شاید مکانی در آفتاب مربیگری پیدا کنند شاید که جوینده یابنده بود!

نویسنده: جمشید حمیدی