جمعه دهم فروردین ماه

بهتاش فریبا: استقلال از داوری ها لطمه خورده است

مهاجم اسبق استقلال و پیشکسوت فوتبال در مورد محرومیت گل گهر سیرجان اظهار بی اطلاعی کرد.

البرز ورزشی؛ بهتاش فریبا پیشکسوت سرشناس باشگاه استقلال تهران و مهاجم بااخلاق اسبق تیم فوتبال این باشگاه در گفت و گویی با البرز ورزشی اظهار داشت: تا این لحظه از اصل ماجرای محرومیت گل گهر سیرجان اطلاعی ندارم.

وی افزود: به نظر می رسد کیفیت بازی های لیگ برتر امسال باشگاه های کشورمان به مراتب خیلی بهتر و مطلوب تر از گذشته است. اما متاسفانه قضاوت ضعیف برخی از داوران بدون شک لطمات زیادی به استقلال وارد کرده است. به طور مثال به بازی های استقلال برابر تیم های لیگ برتر اشاره می کنیم. به همین دلیل استقلال با وجود داشتن شایستگی زیاد می توانست در جدول جایگاه بهتری نسبت به تیم  هایی نظیر گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک یا سپاهان داشته باشد.

مهاجم ملی پوش سابق استقلال اضافه کرد: در حال حاضر ما خیلی زود است تا درباره احتمالی قهرمانی استقلال و تیم های دیگر در لیگ بیست و یکم اظهار نظر کنیم.

وی ادامه داد: در هفته های گذشته نه تنها استقلال بلکه پرسپولیس دیگر تیم پرطرفدار فوتبال پایتخت با مشکل گل نزدن مواجه بود که برخی عوامل در این امر دخیل بود مثل جدایی بعضی از نفرات شاخص فصل پیش استقلال از این تیم که بی تاثیر نبوده است اما خوشبختانه در ادامه مسابقات لیگ برتر به مراتب بهتر و مطلوب تر شده است.

فریبا در پایان گفت: چندی پیش با شخص عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال صحت کردم و گفتم که در صورتی که فشار از کمیته داوران فوتبال ایران برداشته شود، وضعیت داوری فوتبال کشورمان به ویژه مسابقات لیگ برتر به مراتب بهتر و ایده آل تر از قبل خواهد بود.

گفت و گو: حسن امامقلی