جمعه دهم فروردین ماه

ضیاء عربشاهی: مشکل پرسپولیس فنی نیست

ضیاء عربشاهی، هافبک سابق و پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با البرز ورزشی از مسایل روز و درشت این باشگاه که به شدت پیگیر آن است نقطه نظراتی ارائه داد که خواندنی است.

* نمی دانم چرا مسئولان ورزش به مسایل پرسپولیس بی تفاوت هستند.

* مشکل از کجاست که برای انتخاب مدیرعامل باشگاه این دست و آن دست می کنند اگر این طور پیش برود، تا نیم فصل از مدیرعامل خبری نخواهد بود.

* حساسیت و ظرافت در کار پرسپولیس تا آن حد بالاست که مدیرعامل و اعضای هیات مدیره برای تیم استقلال سه سوته انتخاب و معرفی شدند درحالی که برای پرسپولیس این اتفاق نیفتاده است.

* مشکل تیم پرسپولیس فنی نیست؛ زیرا مربیان کاردانی در کنار تیم هستند و تاکتیک پذیری در این تیم دیده می شود. به نظر می رسد نبود مدیرعامل بر این قضیه سایه افکنده است.

* ادبیاتی که این روزها در مورد تاخیر انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به کار گرفته می شود و متاسفانه وزارتی ها از آن استفاده می کنند، درست نبود و فرار به جلو تلقی می شود. باید آن را اصلاح کرد و به مسایل پرسپولیس رسیدگی شود.

* تیم پرسپولیس لیاقت و شعور قهرمانی را دارد. این تیم در میدان خوب دیده شده است برخلاف حوادث داخلی و بیرونی که تمرکز تیم را از بین می برد. با این حال به لحاظ فنی تیم قوی بوده و جزو مدیرعان است. اگر شرایط روحی و روانی تیم پرسپولیس هموار شود قهرمانی ششم پرسپولیس در لیگ بیست و یکم رقم خواهد خورد؛ زیرا تیم از توانایی بالایی برخوردار است.

گفت و گو: اکبر عزیزی