پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
با شهید شاملی در جام باشگاه های آسیا؛

رجبی: عربستان رقیبی جدی برای تیم ملی ایران است

لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور با قهرمانی تیم شهید شاملی در نیم فصل به پایان رسید. تیم شهید شاملی سال گذشته نیز عنوان قهرمانی کشور را با خود اختصاص داده بود. محمدرضا رجبی سرمربی این تیم در گفت و گو با البرز ورزشی با بیان این که تیم شهید شاملی بدون شکست در صدر ایستاده است، گفت: تیم های سپاهان و ذوب آهن در تعقیب تیم ما رده های دوم و سوم را در اختیار دارند.

رجبی درباره کیفیت رقابت ها و اینکه آیا پدیده ای در نیم فصل اول دیده شد، گفت: پدیده ای که نوظهور باشد، دیده نشد اما بازیکنان جوانی در تیم های مختلف حضور دارند که با تلفیق باتجربه ها کم کم خودنمایی می کند.

وی افزود: ما قرار است امسال هم همانند سال پیش در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا که خردادماه در قطر برگزار می شود، شرکت کنیم.

فنی ترین بازیکن آسیا در سال 83 که 14 سال کاپیتان تیم ملی ایران بود، درباره مسابقات پیش روی تیم ملی در جام ملت های آسیا گفت: مربی اسپانیایی بسیار باتجربه است و هندبال آسیا را هم به خوبی می شناسد. باتوجه به اینکه در تورنمنت اخیر قطر تیم ما بازی های خوبی را ارائه داده است، معتقد هستم که می توانیم یکی از پنج سهمیه های آسیا برای قهرمانی جهان باشیم.

رجبی با اشاره به تیم های همگروه ایران در قهرمانی آسیا یعنی عربستان، استرالیا و هندوستان اضافه کرد: ما چندی پیش عربستان را در قطر شکست داده ایم اما آنها این بار با استفاده از امتیاز میزبانی به حتم رقیب سرسخت برای ما خواهند بود.

وی در خاتمه یادآوری کرد که سهمیه آسیا که قبلا سه تیم بود، به دلیل افزایش تعداد تیم های شرتکت کننده در پیکارهای جهانی از 24 تیم به 32 تیم افزایش پیدا کرده است.

گفت وگو: علیرضا حکمت