جمعه دهم فروردین ماه

صالحی در مطب پرفسور اورچلی

در حالی که تیم ملی والیبال ایران سالی پرمشغله و پر از مسابقات مهم را در پیش رو دارد، آسیب دیدگی های ملی پوشان کلیدی موجبات نگرانی را فراهم آورده است.

اصغر مجرد بهترین سرعتی زن ملت های آسیا زانویش را به تیغ جراحان سپرد. کف پای جواد کریمی پاسور اول تیم ملی دچار آسیب جدی شد و از آن طرف سیدموسوی نیز پای در آتل داد. هرچند که مشخص نیست سید قصد بازگشت به تیم ملی را دارد یا نه؟ اما جدیدترین مصدومیت مربوط به افشارزن اول تیم ملی یعنی میثم صالحی است. صدمات کتف وی آنقدر جدی است که مجبور شد تیم اولشتین لهستان را ترک کرده به ایتالیا برود تا در نزد مبرزترین جراح کتف دنیا، پروفسور اورچلی جراحی کند. او در صورت موفقیت آمیز بودن این جراحی هفت ماه از صحنه دور خواهد بود.

اما به راستی چرا بازیکنان تراز اول ما این گونه دچار چالش می شوند؟ بحث این مربی یا آن مربی نیست، حرف ما این است که شاید ما در بدنسازی مشکل داشته ایم و شاید هم آسیب های اولیه ورزشکاران را جدی نگرفته ایم. با این همه اکنون وظیفه فدراسیون والیبال این است که مراقب ستاره های این ورزش باشد. در والیبال تعداد ستارگان در هر کشور به انگشتان یک دست نمی رسد.

نویسنده: جمشید حمیدی