جمعه دهم فروردین ماه

مهدی ترابی: کجا بروم بهتر از پرسپولیس

شایعه شده است که مهدی ترابی در تدارک جدایی از پرسپولیس است.

شایعه سازان حتی همچنان مقصد ترابی را اعلام کرده اند . در این رابطه گفت و گو را به ترابی اختصاص دادیم که در ذیل می خوانید.

بازی در پرسپولیس آرزوی هر بازیکنی است. پرسپولیس محبوب وپر هوادار است.بازی در پرسپولیس انهم برای دل هوادارانش لذت دیگری دارد.

گفته شده که ترابی پیشنهاد یک تیم خارجی را دریافت کرده است. کدام پیشنهاد که روح مان از آن بی خبر است.ا گر پیشنهاد ما در دست دیگران قرار دارد به ما نشان دهد.

با این رفتارها قصد دارند بر تیم آسیب روحی وارد کنند. می خواهند ذهنیت هواداران تیم را که بنده از ته دل به انها عشق می ورزم خراب کنند.

*با پرسپولیس قرارداد دارم. هیچ جا نمی توانم بروم. خانه خالی نیست که سرمان را پایین انداخته و راه خودرا کج وبه تیم دیگری انتقال یابم.

 *  فعلا از سوی باشگاه برای تمدید قرار داد هیچ حرفی مطرح نشده است، هر زمان احضارم کنند، حتما به باشگاه خواهم رفت.هرچند که تا پایان بازی ها وقت زیاد است.

*بحث خداحافظی من از تیم ملی را مطرح کرده اند.اصلا واقعیت ندارد.می خواهند مرا رو در روی اسکووچیچ قرار دهند. از تیم ملی خداحافظی نکرده ام. با آنکه فرصت بازی به من کم رسیده، اما خداحافظی در کار نیست. تیم ملی آخر آرزوهای یک فوتبالیست و ورزشکار است. با جان ودل ومثل یک سرباز درخدمت تیم ملی هستم وتابع تصمیمات کادر فنی تیم ملی قرار دارم. اعتقادم بر این است که اسکووچیچ نتایج خوبی با تیم ملی گرفته است.

در پرسپولیس  مشکلات فراوان است. کاستی ها بر روح وروان بازیکنان تاثیر وارد کرده، اما در همین وضعیت بچه ها با هم یکصدا شده ایم که برای کسب قهرمانی چیزی کم نگذاریم و برای کسب نتایج خوب وشاد کردن دل هوادران نتایج حقیقی را در داخل زمین رقم بزنیم.

گفت و گو: اکبر عزیزی