پنجشنبه نهم فروردین ماه

موسوی: کادرفنی مرا به ارمنستان نبرد

تیم ملی بوکس در شرایطی به ارمنستان رفت که سرمربی تیم ملی پنج نفر از بوکسورهای شرکت کننده در مسابقات جهانی را با خود همراه نکرده است.

یکی از این بوکسورها شاهین موسوی است که در گفت و گو با البرز ورزشی اظهار داشت: کتفم آسیب دیده بود اما با این همه کادرفنی صلاح ندید که من و چند نفر از ملی پوشان به ارمنستان اعزام نشویم. موسوی که در مسابقات جهانی اخیر حضور داشت، می گوید: من دو مسابقه را بردم و در بازی سوم مقابل مشت زن آلمانی که کوبایی الاصل بود، با ناداوری مواجه شدند. با این همه عملکرد بوکسورهای ما به نوعی تاریخسازی بود.

وی درباره دانیال شه بخش نیز گفت: او البته که با قرعه خوبی مواجه بود اما عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست با کسب مدال آبروی بوکس ایران را ارتقا دهد.

موسوی درباره انتخابات پیش روی فدراسیون بوکس نیز می گوید: آقای سوری خوب کار کرده است اما من یک بوکسور هستم و به عنوان سرباز باید در خدمت تیم ملی باشم بنابراین دوست ندارم اموری که به من ربط ندارد، وارد شوم اما انتظاری که دارم این است که بار دیگر لیگ بوکس راه اندازی شود و پارسال بعد از 12 سال شاهد برگزاری لیگ بودیم که خودم با پاداش حدود 55 میلیون تومان درآمد داشتم. این پول حداقل هزینه های جاری مرا برآورده می ساخت اما امسال از لیگ خبری نبود و این بار سنگینی را بر دوش قهرمانان می گذارد. ما البته از زمان اردونشینی مبالغی را دریافت می کنیم که آن نیز از دو ماه پیش به ما پرداخت نشده است. ورزشکاران بوکس باید حواس خود را معطوف به تمرینات سازند ولی مشکلات هم گاهی اوقات تمرکز آنها را بر هم می زند.

گفت و گو: عبدا... محرمی