جمعه دهم فروردین ماه

بار سنگین، استقلال به مقصد خواهد رسید؟

نود ارومیه یک تیم از لیگ دو بسیاری از ناگفته های استقلال را آشکار کرد. شاگردان مجیدی در برابر این تیم لیگ دسته دومی فقط یک نام خالی بودند سازمان تیمی نداشتند و این پرسش را مطرح ساختند  بار سنگین آبی پوشان چگونه به مقصد خواهد رسید؟

مجیدی حق دارد که در پایان بازی فریاد بکشد. مجیدی حق داشت که در پایان بازی بر سر بازیکنانش با یک ادبیات متفاوت فریاد بکشد؛ چون  جواب اعتماد وی را ندادند.

استقلال در جام حذفی به یک پیروزی دیگر دست یافت، آن هم به صورت میلی متری و در برابر یک تیم لیگ دسته دومی و نهایتا در ضربات پنالتی. این برد حاصل شد، اما برد نبود. تیم نود ارومیه به استقلال باخت، اما از نگاه ما این باخت نبود و رنگ پیروزی را برای این تیم داشت در تیم نود ارومیه جوانی دیده شد با قامت بلند و رفلکس های خوب وبا تمرکز بالا. این جوان منصوری دروازه بان تیم نود ارومیه بود. یک تنه در مقابل استقلال یک تیم بود.

او در روز درخشش خود به مربیان تیم ملی پیام داد که  مستعدهای گمنام که می توانند به پیراهن تیم ملی برسند، تیم ملی نباید در لیگ برتر یا به عنوان لژیونر خلاصه شود.

جان کلام، استقلال روز بد خود را در برابر نود ارومیه تجربه کرد و بیش از هر کس این مجیدی بود که  طعم تلخ بازی ضعیف را زیر دندان مزه کرد.