چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه
گپ و گفت

مطهری: نفس راحتی کشیدیم

در ادامه گپ و گفت روزانه که به طور معمول به مسائل روز فوتبال ربط پیدا می کند این بار پای صحبت دستیار یحیی گل محمدی نشستیم تا از جدیدترین اوضاع پرسپولیس باخبر شویم.

مطهری مربی تمرین دهند طراح و یک تیوریسن در فوتبال به حساب می آ ید. خصوصیاتی که کمتر مربی از آن بر خور دار است مطهری گرچه به ظاهر دستیار گل محمدی است اما مغز متفکر تیم نیز محسوب می شود. اوکار در پرسپولیس و همکاری با گل محمدی را بر هر چیزی ترجیح می دهد. از این رو و در همین فصل به سه پیشنهاد سر مربیگری از تیم های متفاوت که در لیگ برتر حضور دارند را جواب رد داد. با این مربی جوان گفت و گویی انجام داده تیم که می خوانید.

خدا را شکر پرونده کالدرون بسته شد تا قفل پنجره باز شود و نفس راحتی کشیدیم.

برای ما جام حذفی همان اهمیت لیگ برتر را دارد. از این رو تلاش کردیم تا به همه بازیکنانمان بازی بدهیم. ما در شروع فصل اهدافی را برای خود تدوین کردیم که  شامل لیگ برتر وجام حذفی می شود.

دو بازیکن تاجیکی با ثبت قرار داد رسما به تیم پیوستند. از این هفته آن ها وارد چرخه تیم می شوند. گرچه یکی از آن ها به تازگی مصدوم شده است.

لیست مازاد نداریم. به دنبال یک بازیکن دیگر خارجی هستیم که بعدا در این مورد صحبت خواهیم کرد.

پیوستن رشید مظاهری دروازه بان استقلال به تیم ما یک شایعه است. برخی ها با پخش اینگونه اخبار به دنبال بر هم زدن تمرکز تیم ما  هستند.

درخصوص خروج باشگاه از بلاتکلیفی و انتخاب مدیر عامل رسمی زیاد حرف زده شده واقعا خسته شدیم. بهتر است دیگر حرفی نزنیم و فقط به مسائل فنی تمرکز داشته باشیم.

باز هم تاکید می کنم به رغم تمامی مشکلاتی که بر سر ما آمده باز برای قهرمانی می جنگیم. پرسپولیس به میلون ها هوادار تعلق دارد تلاش می کنیم تا با شاد کردن دل هواداران خود کادر فنی امینی برای هواداران باشیم.

گفت و گو: اکبر عزیزی